וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "תחזירו לנו את האליפויות"

15.5.2006 / 13:37

פתאום אפילו הבעלים של מילאן מתחיל לצאת נגד השחיתות באיטליה: "נמאס לנו לסבול מאי צדק". מנצ'יני: "אני מזועזע, הכל מכור פה"

פרשת השחיתות שמסעירה את צמרת הכדורגל באיטליה ממשיכה לעשות גלים ברחבי המדינה. כזכור, 19 משחקים מהעונה הקודמת מצויים בחקירה בחשד שתוצאותיהם הוטו, במה שתואר כאחת הפרשות השחורות בתולדות הכדורגל האיטלקי. נשיא ההתאחדות, מאסימו קרארו, שהתפטר בשבוע שעבר, נחקר כבר, כמו גם בעלי קבוצות, שופטים ועיתונאים. גם לוצ'יאנו מוג'י, מנכ"ל יובנטוס, הנאשמת העיקרית בפרשה, הודיע כבר על התפטרותו.

סילביו ברלוסקוני, הבעלים של מילאן, טוען שקבוצתו צריכה לזכות באליפות של השנה הזאת ושל הקודמת בגלל מעשיה הלא חוקיים של הנהלת יובנטוס. "אנו דורשים את שתי האליפויות האלה, נמאס לנו לסבול מאי צדק", אמר ברלוסקוני.

גם חלק מאוהדי יובה לא הסכימו לקבל בהשלמה את התנהגותה של הנהלת קבוצתם. בזמן שאלפים חגגו את האליפות, כ-200 אוהדים המתינו לקבוצה בשדה התעופה והפגינו נגד ההנהלה. מוקד הכעס שלהם היה לעבר המנכ"ל המתפטר, לוצ'יאנו מוג'י, שספג קריאות זעם.

"שחררו את פרובנצאנו (מנהיג מאפיה), תעצרו את לוצ'יאנו", קראו האוהדים הזועמים. במקביל, על אף שהקבוצה זכתה באליפות, מניותיה צנחו באופו משמעותי בבורסה המקומית. פרשנים כלכלים מעריכים כי הפרשה תגרום ליובנטוס 200 מיליון יורו בטווח הקרוב.

מנצ'יני: "אין דברים כאלה בעולם"

גם מאמן אינטר, רוברטו מנצ'יני, כמו כל האיטלקים, לקח באופן קשה את הפרשה. מאנצ'יני, שגמר עם קבוצתו במקום השלישי, הכריז כי האליפות האחרונה היא "מכורה".

"זה קשה להצליח בליגה מכורה, למעשה, זה בלתי אפשרי", אמר מנצ'יני. "זו פרשה רצינית מאוד, אולי אחת הגדולות של הכדורגל העולמי בכל הזמנים. אני מזועזע, לא האמנתי שזה יוכל להגיע לכאלה רמות - מועדון פאר ששולט בהכל. אין דברים כאלה בעולם. זה דבר רע מאוד לכולם. אני מניח שגם הרבה מאוד עיתונאים מעורבים בזה".

כשנשאל מנצ'יני על שחקני יובה שחגגו את האליפות, אמר מאמן אינטר: "זה נורמלי שהם יצהלו וישמחו מהאליפות, אבל אי אפשר להתעלם מכל מה שמסביב. אני גם הייתי פעם אוהד יובה, מאז שהייתי ילד עד גיל 15, אבל זאת הייתה יובנטוס אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully