וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמאשנובה ניצחה בסיבוב הראשון ברומא

15.5.2006 / 20:05

תפגוש בסיבוב השני את קוזנייצובה. שחר פאר עלתה למקום ה-32 בעולם. עודד יעקב, מאמנה של פאר בשש השנים האחרונות, עוזב

אנה סמאשנובה העפילה היום (שני) לסיבוב השני בטורניר המאסטרס ברומא (על סך 1.3 מיליון דולר) שנערך על חימר. הטניסאית הותיקה שמדורגת 49 בעולם, ניצחה את מרט אני האסטונית בשלוש מערכות. אנה פתחה את המשחק רע והפסידה במערכה הראשונה 4:6. למערכה השנייה היא עלתה הרבה יותר חדה וניצחה 6:0. המערכה המכריעה הייתה קשה יותר, אך לבסוף ניצחה הישראלית 4:6. בסיבוב הבא מחכה לאנה יריבה לא קלה בדמות סווטלנה קוזנייצובה, מספר 10 בעולם ו-7 בטורניר.

פאר עלתה למקום ה-32 בעולם

שחר פאר ממשיכה את הטיפוס שלה במעלה דירוג הטניס בעולמי, והבוקר (שני), עם פרסום הדירוג ה-WTA, התברר כי הטניסאית הישראלית העפילה לדירוגה הגבוה אי פעם, המקום ה-32 בעולם.

בעקבות זכייתה אמש של שחר פאר בטורניר פראג, השני בקריירה שלה, היא עלתה שלושה מקומות. אנה סמאשנובה עלתה גם היא ארבעה מקומות, והיא מדורגת במקום ה-45. אלופת ישראל ציפי אובזילר התקדמה מקום אחד ל-134, ויבגניה סברנסקי התקדמה חמישה מקומות ל-238.

דירוג עשר הטניסאיות הראשונות בעולם: מאורסמו, קלייסטרס, פטרובה, שראפובה, הנין ארדן, פירס, דבנפורט, דמנטייבה, שנידר, קוזנצובה.

אצל הגברים הישראלים אין שינויים מהותיים. דודי סלע נשאר במקום ה-161, נועם אוקון ירד שלושה ל-219, הראל לוי ירד שבעה ל-234, אמיר חדד נשאר במקום ה-265.

העשירייה הראשונה בדירוג הגברים: פדרר, נדאל, נאלבנדיאן, רודיק, ליוביצ'יץ', דוידנקו, בלייק, גונזאלס, גאודיו, יואיט.

אנדי רם ויוני ארליך, שהפסידו אמש בגמר טורניר רומא, ממשיכים ליהנות מנוכחותם בצמרת העוצמית בדירוג הזוגות העולמי, ועלו למקום השמיני.

עודד יעקב נפרד משחר פאר

מאמנה של שחר פאר בשש השנים האחרונות, הודיע היום (שני) על עזיבתו מיד לאחר הרולאן גארוס. "אני גאה מאוד במה שהצלחתי להשיג עם שחר, ובמיוחד בעובדה שהצלחנו בתקופה קצרה יחסית לדלג מעל משוכה קשה ולהפוך אותה משחקנית בולטת בנוער לשחקנית מקצוענית לגיטימית בצמרת העולמית", נכתב בהודעתו הרשמית. "שחר ומשפחתה החליטו שהיא זקוקה כעת לליווי צמוד בכל יום מימות השנה, ובכל מקום בעולם, ולצערי לא אוכל לשאת במחויבות שכזו. אני משוכנע שהיא תמצא אדם שימשיך בבניית הכלים והיכולות ושיצעידה בנתיב שסללתי. בשנה הקרובה אמשיך להוביל את נבחרת הנשים ואשקול את כיוון עבודתי עם שחקנים צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully