וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי שוב ניצחה בדרבי

15.5.2006 / 21:30

הפועל חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע השלישי, אבל לא הצליחה להפתיע את הצהובים ויום מצוין של בורשטיין וארנולד. נגמר 72:80

מכבי ת"א והפועל ת"א נפגשו לדרבי של תל אביב במטרה להעביר אותו בשקט וללא תקלות. הפועל שיחקה רק ברבע הראשון ובשלישי, מכבי נהנתה מרבע שני מצוין, שהספיק לה בסופו של דבר לניצחון.

ג'יימי ארנולד, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, הועדף על פני באסטון בבחירת הזרים של פיני גרשון, אולי משיקול מקצועי או אולי בגלל הקטטות בהן הסתבך הזר בדרבים הקודמים. ארנולד גמל לפיני במשחק מצוין, כמו גם טל בורשטיין (6 שלשות), שהיה חם מאוד.

אוהדי מכבי המשיכו במחאתם נגד ההנהלה על העלאת מחירי הכרטיסים לעונה הבאה, והניפו שלטים בהיכל נוקיה.

מהלך המשחק

רבע 1 20:25 מכבי

שתי שלשות של ארז כץ עזרו להפועל ת"א לעלות ליתרון 10:14 באמצע הרבע הראשון, בעוד מכבי נהנת מפתיחה טובה של ניקולה וויצ'יץ'. פארקר ובורשטיין נכנסו למשחק והחזירו את היתרון למכבי אחרי ריצת 2:11.

רבע 2 30:44 מכבי

בורשטיין המשיך להפציץ מחוץ לקשת והגיע ל-13 נקודות, ויחד עם ג'יימי ארנולד הריצו את מכבי ליתרון של 10 נקודות. רוג'ר פרינגטון הצליח לשמור את הפועל איכשהו בתמונה, ועומרי כספי קיבל את הצ'אנס שלו כבר ברבע השני. עד סיום הרבע הצליחו הצהובים להגדיל את היתרון.

רבע 3 57:60 מכבי

את הרבע השלישי פתחה הפועל בצורה קצת יותר אגרסיבית, תקפה את הטבעת והורידה את ההפרש ל-10. 4 נקודות של הפועל בהתקפה אחת (למיזאנה והאטן) הורידו את ההפרש ל-6. למיזאנה המשיך למצוא את החורים בהגנה של מכבי, והפועל רק במינוס 4, לפני שלשה של האטן שהורידה ל-1. אבל דווקא אז הפועל לא לקחה ריבאונד בהגנה ואיבדה כמה כדורים. הפועל ניצחה את הרבע 16:27.

רבע 4 72:80 מכבי

מכבי פתחה טוב את הרבע ועלתה תוך שתי דקות ליתרון 7. בורשטיין חימם את הידית והעלה את מכבי ליתרון 10. בשלב הזה היה קשה להפועל להישאר צמודה ככל שהדקות עברו, ומכבי שמרה אותה בהפרש בטוח. למרות הפיגור הגדול, אפי בירנבויים נזכר להתעורר ולריב עם השופטים, דווקא כשהכל היה נראה גמור.

קלעו למכבי: בורשטיין 22 (6 מ-7 לשלוש), ארנולד 22, ווייצ'יץ' 11, פארקר 10, סולומון 9, כספי ושארפ 3 כל אחד.

קלעו להפועל: למיזאנה 18, פרינגטון והאטן 16 כל אחד, כץ 10, רוברטס 8, מוסינזון 4.

פיני: כמה עלה המשחק המגעיל הזה?

ארז כץ: "ברוב המשחק שיחקנו טוב חוץ מברבע השני שקלענו בו 10 נקודות. לחזור אחרי זה מול קבוצה כמו מכבי זה קשה. נתנו עוד משחק של כבוד, ואחרי הפסדים לקבוצות פחות טובות היה חשוב לנו להזכיר לעמנו שאנחנו קבוצת כדורסל טובה".

פיני גרשון, שכנראה כבר מאס לגמרי בעונה הזו, התבטא בארסיות וציניות כשסיכם את המשחק: "משחק גדול, שיפוט גדול, כדורסל גדול, ככה נגיע רחוק. אנשים שילמו 9.90 על המשחק, לא יודע, כמה עלה המשחק המגעיל הזה? מי ששילם כסף וראה את המשחק מסכן. לא היה משחק שובה עין. אפילו אני נרדמתי בשעה המוקדמת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully