וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי עלתה ל-1:2

15.5.2006 / 21:59

משחק מספר 3 בגמר הפלייאוף היה הכי פחות צמוד מבין השלושה. מכבי ניצחה את הפועל 30:39, בפעם השניה תוך 3 ימים ועלתה ל-1:2

משחק מספר 3 בסדרת הגמר בין הפועל ראשון לציון ומכבי התחיל טוב וצמוד, אבל התפורר לנו בין הידיים אי שם באמצע המחצית השניה. בלבול של האדומים, שאחרי הרחקה שלחו למגרש יותר מדי שחקנים, השאיר אותם לשתי דקות עם 3 שחקנים מול 6. מכבי לחצה על הדוושה, הגדילה את הפער ושייטה לניצחון 30:39.

קבוצתו של גלעד מאור שזכתה בשבוע שעבר בגביע המדינה אחרי ניצחון בגמר מול האדומים, עולה ל-1:2 בסידרה ונראת בדרך הנכונה.

מכבי פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון 1:5, עם כל הגב של הקהל מאחוריה. רושקה פתח עם 3 שערים, אבל הפועל הצליחה להוריד את ההפרש ל-3 ובהמשך להגיע לשוויון. מכבי שיפרה את ההגנה ועלתה חזרה ליתרון מינימלי של 3 נקודות.

במחצית השניה מכבי המשיכה עם המומנטום שלה, ופתחה יתרון 4. בלבול במספר השחקנים שעמדו על המגרש, עלה להפועל בחזרה למשחק. האדומים נשארו 3 מול 6 ונכנסו לפיגור 8. מכאן ואילך מכבי לא נעצרה, השיגה 10 שערים במתפרצת, והבטיחה את הניצחון.

מאור: המשחק הכי גדול שלנו

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון: "רק קבוצה כמו הפועל מסוגלת לחזור, אבל זה היה משחק של 45 גולים. אם לא חוסר עומק ועייפות זה היה קורה. זה היה המשחק הכי גדול שלנו. אבל צריך לזכור שעכשיו זה הכי מסוכן, וזה הכי חשוב. קשה לעצור שחקנים כמו לבר, מיימון וסמולר, אבל ההגנה ניצחה לנו את המשחק. הפועל לא יוותרו עד השניה האחרונה".

וובה זיידמן, שוער/מאמן הפועל ראשון לציון: "שתי החטאות מ-6 מטר בשוויון, יכלו לשנות את התמונה. אבל מכבי היתה גדולה עלינו היום, הם היו טובים מאוד, אין מה לעשות. יכול להיות שהיו לנו בעיות מנטליות, אבל הקבוצה הזו נבנית וגם במשחק הבא היא תיראה יותר טוב, ואנחנו נשווה את הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully