וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרקע מוכנה לאלי כהן

ניר איסקוב

15.5.2006 / 20:55

לוני הודיע לקאנן על סיום עבודתו במכבי ת"א: "מאמן ישראלי מתאים לנו יותר". כהן אמור לחתום לעונה אחת, עם אופצייה לנוספת

אלי כהן, שאימן אשתקד את הפועל ב"ש, אמור לחתום מחר (שלישי) על חוזה לעונה הבאה במכבי ת"א, עם אופציה לעונה נוספת.

כהן בן ה-55 צפוי להשתכר בסביבות ה-90 אלף דולר. המאמן קיבל הסברים לגבי גובה תקציב השחקנים שיוקצה לו, אשר הניחו את דעתו. בכוונת כהן לצרף 4 זרים איכותיים, שישדרגו ביכולתם ובכישוריהם את שחקני הבית, שיהוו את הבסיס הישראלי במכבי.

צירופו של זר חמישי תלוי בגובה התקציב, וכן בהחלטה שיקבל כהן לגבי ז'וזה דוארטה, המחזיק בחוזה לעונה נוספת. כהן אינו ממהר לוותר על החלוץ הברזילאי, שקיבל הצעה מ-מ.ס. אשדוד, והוא עשוי להמשיך בכל זאת. ג'ובאני רוסו, שחתום לעונה הבאה, נחשב לשחקן ישראלי ואמור להישאר.

המאמן הנכנס מעדיף שוער ישראלי בין הקורות במקום לירן שטראובר, שסיכם במכבי נתניה. בכוונת כהן לצרף בלם זר, קשרים אחורי וקדמי וחלוץ. אם לא יימצא שוער ישראלי שכהן יהיה מעוניין לצרפו, הוא יוותר על הקשר הקדמי ויביא שוער זר.

בתוך כך, הודיע היום (שני) רשמית הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', לטון קאנן על סיום דרכו במועדון. ההולנדי הדריך את מכבי בחמשת החודשים האחרונים.

"נפגשתי עם טון והייתה לנו שיחה טובה מאוד שנערכה באווירה נינוחה מאוד. השיחה אף גלשה מעבר לנושאי הכדורגל", אמר הרציקוביץ לאתר הרשמי של המועדון. "הייתה לנו הזכות שהוא היה איתנו בחמשת החודשים האלה. דווקא לאור העונה הפחות מוצלחת הוא הכניס קצת שינוי, אור וכיווני חשיבה שונים שכולנו נדע ונשכיל לנצל בעתיד".

הרציקוביץ' הסביר את ההחלטה: "הסיבה שבעטיה קיבלנו את ההחלטה להיפרד נובעת משיקול שבתקופה הזאת, לאור המבחנים אשר צפויים בעונה הקרובה, מאמן ישראלי הוא הבחירה שתתאים יותר לענות על האתגרים. אנחנו מודים לטון מקרב לב על התקופה ומחכים למשחק ביום חמישי בו ידריך את הקבוצה במשחק הידידות מול בוקה ג'וניורס ביום חמישי, ומאחלים לו הצלחה בהמשך הקריירה ובכל דרך בה ייבחר".

"עם שטראובר היינו נאיבים, אותו דבר עם נמני" (משה בוקר, הארץ)

היו ימים ששחקנים התחננו לשחק במכבי תל אביב, אבל פתיחת חלון ההעברות של הקיץ הנוכחי מעמידה את הצהובים במצב אליו הם לא היו רגילים.

לירן שטראובר ברח לנתניה, כמו גם אבי סטרול ואופיר חיים, שעושה רושם כי יצטרפו לקבוצה שבונה איל ברקוביץ'. אולם במועדון חוששים בעיקר מהעיכוב במו"מ עם הקפטן אבי נמני.

נמני עדיין לא חזר למכבי עם תשובה בנוגע להצעה הכספית שקיבל ובמועדון מאמינים כי הקפטן ממתין לראות האם אברהם גרנט יחתום בבית"ר ירושלים, מה שעשוי לסלול חזרה את דרכו של נמני לבירה.

"ההשתהות של לירן שטראובר במו"מ הובילה אותו למכבי נתניה ואנחנו היינו נאיבים. עכשיו נמני עושה אותו דבר ומעכב את התשובה. יתכן והוא רוצה ללכת לבית"ר", אמרו אתמול במכבי.

הסיכום של השוער אתמול בנתניה לא הפתיע את ראשי מכבי, שניסו עוד לשכנע את שטראובר להישאר בקבוצה. במכבי ינסו כעת להחתים את תום אלמדון ממכבי חיפה. בקבוצה טוענים כי אופיר חיים ואבי סטרול, שקרובים לסיכום במכבי נתניה, כלל לא נמצאים בתוכניות שלהם לעונה הקרובה. מכבי ת"א מעוניינת בחלוץ הפועל נצרת עילית, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully