וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו קייב מתעניינת במליקסון

אסף שקד

14.5.2006 / 20:28

נציג אלופת אוקראינה התרשם מביצועי קשר בית"ר ירושלים, שכבש צמד לנבחרת הצעירה בגמר טורניר לובאנובסקי, והבטיח ליצור עמו קשר

קשר בית"ר ירושלים, מאור מליקסון, שכבש היום (ראשון) צמד במדי הנבחרת הצעירה ונבחר למצטיין בטורניר לובאנובסקי באוקראינה, קיבל פנייה בסיום המשחק מנציג של דינמו קייב.

מיד בסיום המשחק מול בלארוס, פנה למליקסון הסקאוט של אלופת אוקראינה והתעניין לגבי מעמדו. תחילה הוא בירר אצל חבריו לנבחרת ואסף פרטים עליו, ולאחר מכן פנה באופן רשמי לשחקן, הציג את עצמו ואמר לו: "שמתי עליך עין מתחילת הטורניר ומצאת חן בעיני מאוד".

הסקאוט של דינמו קייב לקח את הפרטים של מליקסון והבטיח ליצור עימו קשר בימים הקרובים. חבריו לנבחרת של מליקסון סיפרו את ההתרגשות של הקשר מיד לאחר שפנה אליו הנציג של קייב. "מאור היה כל-כך נרגש מהפנייה והיה מאושר מאוד", אמר אחד מחבריו לנבחרת, "היה לו טורניר מצויין והצמד שהוא כבש היום היה השיא. לקבל פנייה מדינמו קייב זה גאווה גדולה, אבל לא פלא שמאור קיבל את הפנייה, הוא פשוט היה מעולה".

מליקסון הנרגש אמר לאתר בית"ר.נט: "זה נכון, פנה אליי הסקאוט של דינמו קייב והוא לקח ממני את הפרטים. דינמו קייב היא קבוצה גדולה עם מסורת באירופה ויהיה מאוד מעניין לשחק שם, אבל קודם נגיע לארץ ואז נראה איך העניינים מתפתחים".

אגב, מלבד דינמו קייב, גם מכבי חיפה מגלה התעניינות במאור מליקסון, וכבר גיששה אצל סוכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully