וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטז יישאר השוער הראשון של צרפת

14.5.2006 / 20:20

דומאנק פירסם את הסגל הצרפתי לקראת המונדיאל, השוער הוותיק מקדים את קופה מליון. ערב הסעודית ניצחה את טוגו, פולין הביסה את איי פארו

מאמן נבחרת צרפת, ריימונד דומאנק, פרסם את סגל הנבחרת לקראת המונדיאל בקיץ הקרוב. החדשות הגדולות נוגעות לפביאן בארטז הוותיק, שימשיך להיות השוער הראשון של הנבחרת. בארטז הושעה לאחרונה לתקופה ארוכה והוחלף בהצלחה על ידי שוער ליון, גרגורי קופה, שזכה לפופולריות גדולה בקרב הציבור הצרפתי והתקשורת המקומית. אבל למרות הלחץ, דומאנק קבע שבארטז יהיה השוער הראשון, כשהניסיון שלו מהווה גורם מכריע בהחלטתו.

הפתעה נוספת בסגל היא צירופו של פראנק ריברי ממארסיי, שיהיה בסגל לראשונה בחייו. שותפיו לחוד ההתקפה הקטלני של הצרפתים יהיו סיסה, הנרי, סהאה, טרזגה ווילטורד. צירוף מפתיע נוסף הוא פסקל שימבונדה, בלמה של וויגן. מי שנשאר בחוץ הם רובר פירס ולודביק ז'ולי.

עוד הפסד לטוגו

ערב הסעודית גברה הערב (ראשון) 0:1 על טוגו, במשחק הכנה לשתי נבחרות שיופיעו במונדיאל בקיץ הקרוב. שער של מליק אל חסאווי בדקה ה-85 הכריע את ההתמודדות עבור הסעודים, שהעפילו למונדיאל בפעם הרביעית ברציפות, וישחקו בבית 8 עם ספרד, טוניסיה ואוקראינה. טוגו, שמחר (שני) תהיה הנבחרת הראשונה שמגיעה לגרמניה, תשחק בבית 7 עם צרפת, שוויץ ודרום קוריאה.

במשחק ידידות נוסף ניצחה פולין 0:4 את איי פארו. מילה (15), ראזיאק (48 ו-84) וסגנובסקי (75) כבשו לפולנים, שישחקו בבית 1 עם גרמניה, קוסטה ריקה ואקוודור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully