וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי ואבוטבול קיבלו הצעות להארכת חוזיהם

ניר איסקוב

14.5.2006 / 20:16

בין שני השחקנים להפועל ת"א קיימים פערים כספיים, אולם ההערכה היא כי שניהם יישארו במועדון. לא נקבעו פגישות עם גרשון ודומב

מגן הפועל ת"א, יגאל אנטבי, שאינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, נפגש היום (שני) עם עו"ד שחר בן עמי, מחברת הניהול של המועדון, וקיבל הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים.

בין הצדדים קיימים פערים כספיים, שלפי השחקן ניתנים לגישור: "אני אופטימי ומאמין שהכל יסתדר. יש לי הצעות נוספות, שאני לא מעוניין להרחיב עליהן את הדיבור, אבל העדיפות שלי היא להפועל". אנטבי, שיחגוג באוגוסט 32, משחק במועדון מעונת 1999/2000.

עו"ד בן עמי נפגש גם עם סוכנו של שי אבוטבול, רונן קצב, והציע להמשיך את ההתקשרות עם השחקן מעבר לחוזהו, שפג בעונה הבאה. גם הפגישה הזו לא הניבה תוצאות, אולם ההערכה היא שחוזהו של הקשר בן ה-23 יוארך, מאחר ששני הצדדים מעוניינים בכך.

ג'קי דהאן, המייצג שחקן נוסף שמעניין את הפועל ת"א, מאור פרץ, נפגש עם ראשי מ.ס. אשדוד, וקיבל הצעה לחתום על חוזה לשלוש עונות. בשבוע הבא צפויה לדהאן פגישה עם נציגי הפועל ת"א, ולפי פרץ, הוא מעדיף לשחק באחת משתי הקבוצות הללו, למרות שיש לו הצעות מקבוצות אחרות.

פגישה נוספת עם עו"ד סבי גרשון, אחיו ופרקליטו של שמעון גרשון, טרם נקבעה, ועל פי הידוע, הפועל ת"א אינה מתכוונת להציע לקפטן שכר שנתי גבוה מ-300 אלף דולר לעונה, לעומת כ-250 אלף דולר שהרוויח העונה. לשם השוואה, בית"ר ירושלים, שגם היא טרם קבעה להיפגש עם סבי גרשון, עשויה להציע לבלם כ-470 אלף דולר. יצוין, כי כפי שכבר נכתב, גם אופציית אירופה באה בחשבון מבחינת גרשון בן ה-28.

עתידו של אסי דומב, שסיים חוזה, אינו ברור, וגם אתו טרם נקבעה פגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully