וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת האולימפית זכתה בטורניר לובנובסקי

אסף שקד

14.5.2006 / 18:35

צמד של מאור מליקסון, שזכה בתואר "השחקן המצטיין של הטורניר", העניק לחניכיו של גיא לוי 0:2 על בלארוס ותואר יוקרתי

הנבחרת האולימפית של ישראל זכתה היום (ראשון) בגביע על שמו של המאמן האוקראיני האגדי ואלרי לובנובסקי, בטורניר שנערך בקייב, לאחר שניצחה בגמר 0:2 את נבחרת בלארוס.

מאור מליקסון כבש צמד במשחק. השער הראשון הגיע אחרי בעיטה מרחוק, השער השני היה כולו תוצרת בית"ר ירושלים. ברק יצחקי הכניס כדור חכם למליקסון, שהיה בתוך הרחבה, והאחרון מ-10 מטרים, בעט פנימה, 0:2 לישראל.

מליקסון נבחר לשחקן המצטיין בטורניר, ובמשחק הגמר צפו נציגים של קבוצות הפאר הרוסיות ספרטק, צסק"א, ודינמו מוסקבה, כמו גם נציגים של שתי האוקראיניות הבכירות, דינמו קייב ושחטיור דונייצק.

ברק יצחקי אמר לאתר בית"ר. נט: "היה לנו משחק טוב מאוד היום, והשגנו את המטרה שלשמה הגענו - זכייה בגביע. יש לנו נבחרת טובה מאוד, אנחנו מאוד מגובשים, והזכייה הייתה מתוקה מאוד". לגבי הפירסומים על התעניינות של מספר קבוצות ישראליות בו אמר יצחקי: "יצאתי למשימה עם הנבחרת. כל כולי בימים האחרונים היה רק הנבחרת. ביום שלישי אשוב לארץ ואז אפשר יהיה להתעסק בכל הדיבורים לעונה הבאה. בכל מקרה, נכון לעכשיו אני שחקן בית"ר ושם אני רוצה לשחק".

מאור מליקסון: "תמיד כיף לכבוש שער, במיוחד במדי הנבחרת, ועוד במסגרת גמר של טורניר. לפני שהתחלנו את הטורניר האמנו בעצמינו מאוד וידענו שאנחנו חוזרים אך ורק עם הגביע לארץ. אמנם זה לא טורניר גדול, אבל בכל זאת הבאנו כבוד לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully