וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נבחרת ישראל פותחת במחנה אימונים

14.5.2006 / 16:09

אליפות אירופה תחל בסוף החודש בפינלנד והג'ודוקאים מגבירים את ההכנות לקראתה, אחרי ששבו ממחנה אימון שנערך בהונגריה

נבחרת ישראל בג'ודו תחל מחר (שני) במחנה אימונים מסכם לקראת אליפות אירופה בפינלנד. הנבחרת שבה בסוף השבוע ממחנה אימונים שנערך בעיר טטה שבהונגריה.

לקראת המחנה שוחררו רבים מחברי הנבחרת מיחידותיהם לשבוע הקרוב על מנת להעמיד יריבי אימון חזקים לנבחרת שיוצאת לאליפות אירופה. המטרה היא להעמיד בין 3-4 יריבי אימון לכל ג'ודאי שיוצא לאליפות אירופה.

נכון להיום 6 ג'ודוקאים ייצגו את ישראל באליפות אירופה: אריק זאבי (עד 100 ק"ג), המדליסט האולימפי וסגן אלוף אירופה 2005, יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), סגן אלוף אירופה בשנים 2004 ו- 2005 , גל יקותיאל (עד 60 ק"ג), שזכה השנה במדליות בטורנירים של המבורג ורוטרדם, צביקה שפרן(עד 66 ק"ג), והבנות: אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג), שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 20 , וסיוון מזרחי (עד 48 ק"ג).

אלון ששון (עד 90 ק"ג) שסובל עדיין מחתך בידו, ואבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) שהחלים מפציעה בברך יתאמנו השבוע במחנה בוינגייט ובהתאם לכשירותם וכושרם יקבל הצוות המקצועי של איגוד הג'ודו החלטות לגבי השתתפותם.

במחנה בהונגריה התאמנו הג'ודוקאים מול יריבים בכירים באירופה. המדליסט האולימפי אריק זאבי(עד 100 ק"ג) פרש ביומיים האחרונים של המחנה ונצטווה לנוח בעקבות אנגינה. גל יקותיאל(עד 60 ק"ג) שנמצא בכושר טוב עבד עם יריבים טובים ביניהם גרג פאלון, אלוף העולם הבריטי. יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג) עבד בעיקר מול יריבים מבלגיה, בולגריה (מול אלוף טורניר פריס), הונגריה (מול אלוף אירופה ואלוף העולם) ואוסטריה, כולל 2 קרבות שערך מול אקוש בראון אלוף אירופה ואלוף העולם שניצח את רזבוזוב בגמר אליפות אירופה 2005.

רזבוזוב ובראון יהיו ראשי בתים ומפגש ביניהם אפשרי רק אם יעפילו שניהם לגמר נוסף.

רזבוזוב מסר היום: "אני מרגיש טוב והרגשתי טוב גם במחנה. בקרבות עם בראון לא הצלחנו להפיל אחד את השני אבל הייתי אקטיבי. הפציעה שעברתי לא מגבילה אותי, אני יודע שתהייה אליפות קשה מאוד. אנחנו הולכים לעשות את המקסימום."

שוקי קואז, מאמן ראשי בוגרים וג'וניור מסר כי המחנה בהונגריה השיג את מטרתו: "במחנה התאמנו הג'ודוקאים עם יריבים חזקים. יואל וגל בכושר טוב מאוד. גם אריק יהיה בסדר עד האליפות. אנחנו נכנסים לישורת האחרונה, לאחר המחנה בוינגייט נגבש את הסגל הסופי לאליפות."

קואז החמיא לג'וניורים אביב חציר (עד 90 ק"ג) ורומן אברמוביץ' (עד 73 ק"ג) שהשתתפו במחנה: "רומן ואביב הם חבר'ה נהדרים שעבדו יפה מול הטובים באירופה בלי שום חשש. יש לנו דור מצוין ותקוות גדולות לעתיד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully