וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הציעה לאברבנל חוזה ל-3 עונות

ניר איסקוב

14.5.2006 / 15:21

חוזהו של המגן/קשר בבני יהודה פג בקיץ, וקבוצת האם שלו רוצה להחזירו, אוהדים בשכונה לא מוותרים . אברבנל: "בקרוב הדברים יתבהרו"

הפועל פ"ת מעוניינת להחזיר אליה את אלי אברבנל, שגדל בשורותיה ושיחק בקבוצה עד עונת 2000/1 כולל.

בימים האחרונים פנו נציגים מפ"ת למגן/קשר בן ה-30, שחוזהו בבני יהודה פג בסיום העונה, והציעו לו להצטרף לשלוש עונות. אברבנל עצמו אמר לוואלה! ספורט: "תוך יומיים, שלושה, הדברים יהיו יותר ברורים". מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, אישר כי אברבנל הודיע לקבוצה כי הוא מחזיק בהצעה מפ"ת.

המאמן המיועד של הפועל פ"ת, אייל לחמן, צפוי לחתום על חוזה הערב (ראשון) או מחר בבוקר (שני). גם אחמד קאסום ומהראן אבו ריא מבני סכנין הוזכרו כמועמדים להצטרף.

דמאיו: "אברבנאל יחליט בעצמו"

פחות מ-12 שעות אחרי חגיגת גביע אופ"א בשכונה, התחילו בבני יהודה להתרגל לרעיון שאלי אברבנאל לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה ויעבור להפועל פ"ת. אוהדי הקבוצה ניסו היום (ראשון) לשכנע את השחקן להישאר ושלחו לו הודעות רבות לטלפון הנייד. מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו: "אלי נחשב בקבוצה לשחקן בית למרות שלא גדל פה. הוא איתנו שלוש שנים וחצי ורצוי מאוד. עם זאת, הוא מסיים חוזה ויש לו הצעה יפה מהפועל פ"ת, שלבני יהודה אין כוונה להשוות. אלי מכיר את הסכומים שאנחנו יכולים לשלם ויחליט בעצמו מה הוא מעדיף. אנחנו נכבד כל החלטה שלו".

לגבי וינסנט אניימה אמר דמאיו: "אני לא מתעסק בהערכות, אלא בעובדות. וינסנט חתום כאן לעוד שנתיים, וכרגע לא הייתה שום פנייה לגביו". המאמן ניצן שירזי מודע לאופציה שהסגל ישתנה מאוד בעונה הבאה, והקבוצה תתקשה לשחזר את המקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully