וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקארדיף נולדה אגדה

שחר פרנהיימר

14.5.2006 / 13:16

אוהדי ווסטהאם חזרו נפעמים מהמשחק המדהים בקארדיף, והשתפכו על בניון. "אסור לתת לו לעזוב לעולם. הוא יהיה אגדה"

יעברו כמה ימים טובים עד שיוסי בניון יתאושש מחוויית גמר הגביע: האיצטדיון, האווירה, המשחק עצמו. בניון העלה את עצמו על דפי ההסטוריה אחרי שלקח חלק באחד ממשחקי הכדורגל הטובים בשנים האחרונות.

אבל בניון לא רק נרשם בטופס, הוא נתן את אחד ממשחקיו הטובים מאז הגיע לאנגליה, על הבמה החשובה ביותר ובאחד ממשחקי הכדורגל המתוקשרים בעולם. כלי התקשורת באנגליה כבר נתנו לו את אותו הציון שהעניקו לג'רארד, ואם לא השער המדהים של סטיבי ג'י בסיום, יוסי היה גם מניף גביע, וכנראה גם זוכה בתואר איש המשחק.

למרות התצוגה בקארדיף, לבניון היו העונה גם הרבה משחקים בהם הוא לא היה מספיק מעורב במשחק של הפטישים, ולא מיצה את מלוא הפוטנציאל. התצוגה שלו מול ליברפול באה בדיוק בזמן - במשחק האחרון של העונה, וברגע אותו ינצור כל אוהד ווסטהאם בליבו למשך כל חייו. עכשיו כבר אפשר להגדיר את העונה שלו כמוצלחת.

"הוא יהפוך לאגדה באפטון פארק"

האוהדים של הפטישים הפריחו בועות בקארדיף, נתנו אווירה מחשמלת וקיבלו מהשחקנים שלהם את כל הלב והנשמה, אבל הם לא לקחו בחשבון את הימנית של סטיבן ג'רארד. לאחר המשחק הפך הפורום הרשמי של המועדון לקבוצת תמיכה לנפגעי המשחק הדרמטי ביותר של העונה. למרות האכזבה, הרגישו אוהדי הפטישים גאווה עצומה, וציינו איש אחד בצורה יוצאת דופן:

"יוסי היה עצום היום. הוא ניהל עבורנו את העניינים. הוא שווה פי 5 ממה ששילמנו עליו", נכתב. "הרבה פרשנים חשבו שיוסי טוב רק בהתקפה, אבל לאורך כל העונה הוא חשב גם על הגנה וזכה בהרבה כדורים, והיום לא היה שום דבר שונה", הוסיף אוהד אחר. "כוכב אמיתי בהתהוות. עוד כמה עונות כאלה והוא יהפוך לאגדה באפטון פארק".

אוהד אחר הלך אחורה, אל שחקן שמילא תפקיד מרכזי בקישור של ווסטהאם לצד טרבור ברוקינג, בקבוצה שזכתה בגביע האחרון ב-1980. "הוא נראה היום ממש כמו אלן דבונשיר", כתב. גם אייל ברקוביץ' סחט השוואות לדבונשיר כששיחק במועדון.

"יוסי אתה כוכב, נתת משחק מדהים. עשית את הפטישים גאים", המשיכו האוהדים. "יוסי היה איש המשחק ושחקן העונה. אסור לתת לו לעזוב לעולם את ווסטהאם. הוא צריך להיחשב כאחד הגדולים של ווסטהאם בשנים האחרונות".

אוהדי ווסטהאם יודעים לחבק, ומייחסים חשיבות מיוחדת למסורת ולהיסטוריה. ואולי אוהדים שראו מול עיניהם קשרים כמו טרבור ברוקינג, דבונשיר, ברקוביץ', למפארד, קול ודי קאניו יכולים לתת חוות דעת מקצועית לגיטימית.

"העולם ראה ולמד מי זו ווסטהאם"

ביציע הסגול - כחול כמעט סיימו את העונה עם תואר, אבל ייאלצו להסתפק במקום באירופה. למרות ההפסד, יודעים האוהדים שיש להם בסיס לתקוע יתד בפרמייר ליג לשנים הבאות. את יוסי הם רואים במרכז.

"יוסי היה פשוט כוכב היום. ראיתי אותו באוטובוס ביציאה מהאיצטדיון הוא נראה עדיין מותש וכואב", כתב אחד האוהדים. "זה מראה כמה המשחק היה חשוב לשחקנים. הוא פשוט אגדה ואני מקווה שהוא ישאר איתנו עוד הרבה שנים".

אחרי מסע שהתחיל בעונה הקודמת באצטדיון המילניום, שם העפילה ווסטהאם לפרמייר ליג, יכולים החניכים של אלן פארדו לנוח ולצבור כוחות. האוהדים, שנתנו פייט שווה גם ביציעים לקהל המפורסם של ליברפול, יוצאים לפגרה בראש מורם. "אחרי מה שהשגנו היום, יהיה יותר קל למשוך אלינו שחקנים יותר טובים בעונה הבאה. תודה, ווסטהאם על ערב בלתי נשכח של גאווה. הראינו לעולם מה אנחנו שווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully