וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סברס מתוק

14.5.2006 / 12:27

הבפאלו סייברס ניצחו את אוטווה 2:3 בהארכה, ושלחו את הסנאטורס הביתה אחרי 1:4 בסדרה. הדווילס נשארו בחיים אחרי 1:5 על קרוליינה

מי אמר שבפאלו זה שם נרדף ללוזרים? אולי בפוטבול, אבל בהוקי קרח יש להם קבוצה גאה, וכזו שלא מוכנה לוותר. לא ספרו אותם לפני הפלייאוף? יופי, עכשיו יצטרכו לספור אותם בין ארבע האחרונות ב-NHL, אחרי שהלילה (בין שבת לראשון) הדיחו את האוטווה סנאטורס, ועוד בסטייל: שער של ג'ייסון פומינוויל בהארכה, במצב של חוסר שחקן (שורט האנד), ששלח את הקנדים ההמומים הביתה ואת השחקנים מהניאגרה לחגוג ניצחון של 2:3 במשחק.

ג'יי מק'קי היה האיש שהורחק על הכשלה וראה את הקבוצה מבקיעה בחסרונו את השער: "ראיתי אותו מחליק קדימה ואמרתי 'אלוהים, יש לו סיכוי, יש לו סיכוי'", התרגש. פומינוויל הוסיף: "אנחנו היינו היחידים שהאמינו שנוכל לנצח את הסדרה הזו. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה, ואני מקווה שעוד נתקדם".

ראיין מילר עצר 34 דסקיות במשחק, כשכבר אחרי 33 שניות ראה את בן קבוצתו הנריק טאלינדר מעלה ליתרון 0:1. דניאל אלפרדסון השווה בפאוור פליי עשר דקות מהפתיחה. כריס דרורי העלה את בפאלו ליתרון נוסף בשליש השני, אבל בראיין פות'יה איזן באותו שליש. כל חמשת המשחקים בסדרה הוכרעו על חודו של שער. "זה בהחלט היה מורט עצבים", אמר מילר, "אני חושב שעשינו את זה בצורה הטובה ביותר, על ידי מימוש צורת המשחק שלנו".

בפאלו ממתינה למנצחת בין ניו ג'רזי לקרוליינה, שמובילה בסדרה ביניהן 1:3. "כל משחק היה צמוד, כל משחק היה יכול ללכת לכיוון שונה. אני מצפה שזה יהיה כך גם בסדרה הבאה".

ניו ג'רזי לא מרימה ידיים

בפיגור של 3:0 בסדרה הגיעו הניו ג'רזי דווילס בידיעה שזה עלול להיות המשחק האחרון שלהם העונה וניצחו 1:5 את קרוליינה, כדי להוריד את הפיגור בסדרה ל-3:1 ולהשאיר שביב תקווה.

אחרי שליש אחד זה כבר היה 0:3 משער של סקוט גומז בדקה ה-2, ג'יי פנדולפו בדקה ה-11 ושוב שער של גומז בדקה ה-19 (שני שעריו בפאוור פליי). סרגיי ברילין הבקיע 44 שניות מפתיחת השליש השני, ג'ון מאדן העלה ל-0:5 ומארק רצ'י רק צימק, 11 דקות בתוך השליש השני - 1:5 בסיום.

"אין לנו יותר מדי זמן לחגוג את הניצחון הזה", אמר גומז, "אנחנו רוצים לנצח קודם כל בקרוליינה, ואחר כך לחזור לפה. זו המטרה שעומדת לנגד עינינו כרגע - לחזור לפה".

מרטין ברודור, שרשם 19 עצירות, היה החלטי: "אנחנו חייבים לבוא בגישה שאנחנו לא מפחדים. אין בנו סיפוק על כך שלא קיבלנו סוויפ. הרעיון הוא לנצח את כל הסדרה, אבל זה לא משהו שכרגע אנחנו יכולים לחשוב עליו".

דאג וייט מההוריקנס סיכם: "היו להם כמה חבטות מזל, ומלבד זאת הם שלטו במשחק". קאם וורד הצעיר הוחלף במרטין גרבר מייד אחרי השער שספג מידי ברילין, 44 שניות מפתיחת השליש השני, שהעלה ל-0:4: "זה מאכזב, אבל זה רק הפסד אחד, ובעוד משחק אנחנו יכולים להכריע את ההתמודדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully