וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר בא, עטר הולך

ניר איסקוב ורומן רוזנבלט

14.5.2006 / 23:13

שוער מכבי ת"א ישחק בשלוש השנים הבאות בקבוצתו של יאמר. המאמן ראובן עטר עוזב, אחרי שנאמר לו שאייל ברקוביץ' יהיה מנג'ר מעליו

שוער מכבי ת"א, לירן שטראובר, סיכם היום (ראשון) את תנאיו לשלוש שנים במכבי נתניה. הסיכום הושג בפגישה בה נכחו השוער עצמו, סוכנו, רונן קצב, הבעלים הטרי של מכבי נתניה, דניאל יאמר, והמנג'ר המיועד, אייל ברקוביץ'. החוזה ייחתם רשמית בימים הקרובים.

שטראובר, שיחגוג באוגוסט 32, יזכה לשדרוג משמעותי בשכרו. לוואלה! ספורט נודע כי הוא צפוי להרוויח כ-170 אלף דולר נטו לעונה, ללא מענקי נקודות. לשם השוואה, שכרו במכבי ת"א עמד על כ-125 אלף דולר. שטראובר אמר לוואלה! ספורט לאחר הסיכום: "בעיקרון, אני מאוד שמח ורוצה להצליח עם הקבוצה החדשה שלי, מכבי נתניה. אלה מהיום המטרות שלי. נתניה היא קבוצה עם קהל ענק ופוטנציאל לצמרת, שאדם כמו דניאל יאמר עומד בראשה".

רונן קצב הגיב: "נתניה הראו רצינות ועניין מהרגע הראשון, והתלבטנו כי היו 5-6 קבוצות מליגת העל שהתעניינו בלירן. החלטנו לצאת לדרך חדשה, והיה פה משקל די רציני לכך שאייל קיבל תפקיד מפתח במועדון".

בפגישה שקיימו לפני שבועיים אלי דריקס וקצב, הבהיר האחרון כי ההצעה של מכבי ת"א אינה מקובלת עליו, וכי בכוונתו לפתוח במגעים עם קבוצות אחרות, לאחר שהעניק זכות ראשונים לקבוצתו בשבע העונות האחרונות.

ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "אנחנו מאחלים ללירן בהצלחה, הוא עשה אצלנו תקופה יפה. הדרישות הכספיות שלו היו גבוהות עבורנו".

בתוך כך, בפגישה שקיים ראובן עטר עם יאמר, סיכמו השניים על הפסקת עבודתו של המאמן במועדון. עטר כלל לא היה מודע להחתמה של שטראובר, מאחר שהוא היה זה שהביא לקבוצה לפני שנתיים את השוער אבי פרץ, ששימש כקפטן בעונה החולפת. לעטר נאמר בפגישה כי ברקוביץ' יהיה מנג'ר מעליו, והוא סירב לכך.

גם נחיתתו הצפויה של לותר מתיאוס, המועמד לתפקיד המאמן (ראה בהמשך הידיעה), מהווה פגיעה בסמכותו המקצועית של עטר, שסירב להגיב להתפתחויות האחרונות.

גם השוער אבי פרץ, המחזיק בחוזה לעונה נוספת, סירב להגיב לדברים. בכל מקרה, פרץ, ששימש העונה כקפטן, צפוי לקבל הצעה להאריך את חוזהו ולהיאבק מול שטראובר על אפודת השוער הראשון.

הודעה מטעמו של דניאל יאמר אמרה: "אבי פרץ קיבל הצעה להמשיך במועדון למרות החתמתו של שטראובר וכן הצעה להשתלב בתפקיד מקצועי במועדון".

"במהלך פגישה היום בין הבעלים של מכבי נתניה דניאל יאמר לראובן עטר, הסביר יאמר את מבנה המערכת המקצועית החדשה של המועדון לעונה הבאה. במהלך הפגישה הבהיר עטר כי הוא רוצה להיות האחראי הבלעדי על ההחלטות המקצועיות וסירב לקבל את המבנה החדש של המועדון בעונה הבאה".

אריק בנאדו נמצא ברשימת המועמדים להצטרף, ונעשים ניסיונות להשאיר את צמד הבלמים, דקל קינן וגולן חרמון. רוב שחקני הסגל צפויים לקבל הצעות להישאר. שחקן הגנה נוסף שמועמד לקבוצה הוא אבישי ז'אנו, שאמור לסכם את תנאיו בקבוצה ביום שני.

חלוץ מכבי תל אביב, אופיר חיים גם הוא מועמד להצטרף למכבי נתניה. על פי מקורביו, נתניה זו אחת האופציות הבולטות שעומדות בפניו. בקבוצה גם רוצים לראות גם אלירן דנין מגיע.

מחר יימשך מרתון השיחות שהחל היום, עם שחקני סגל הקבוצה בעונה החולפת על מנת לדון בסוגיית החובות והפרמיות שמגיעות לכל שחקן ושחקן. יתכן ובמעמד זה יקבלו אותם שחקנים שבהם מעוניינים בנתניה, הצעות לעונה הקרובה.

במקביל למו"מ שמנהלים במכבי נתניה עם שחקנים חדשים שמועמדים להגיע לקבוצה, מתקיימות במהלך כל היום פגישות עם שחקני הסגל של העונה הנוכחית, שבהם מעוניינים בקבוצה גם לעונה הבאה. בין השחקנים שהגיעו היו שחקני הבית אסי וסיהון, ישראל זביטי ואמיר טגה, שאף סיכם ל-3 העונות הקרובות, וכן עופר טלקר, גולן חרמון וגיא טוביאק, שסיכם לעונה אחת.

פגישות אלה נועדו להתרשמות ראשונית מצד שני הצדדים ולבדוק אם יש רצון הדדי להמשך ההתרשמות כשלגבי כל השחקנים הנ"ל הכיוון הוא חיובי. מחר יפגשו שחקני הקבוצה עם מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב על מנת לדון בחובות והפרמיות של כל שחקן ושחקן עבור העונה החולפת.

מתיאוס להתרשמות בקופסה

בצל חגיגות ההישארות של הפועל כפר סבא, התפנה דניאל יאמר, הבעלים החדש של מכבי נתניה (שישב במהלך המשחק ליד אשר אלון), לומר כמה מילים על המשחק בו ניצחה קבוצתו 0:1: "זה הכדורגל וזה ספורט ואני שמח שככה הסתיים המשחק. אני מקווה כי בעונה הבאה נגרום סיפוק לאוהדים של מכבי נתניה, עם הקבוצה שתהיה פה".

כשנשאל אם הכוונה היא לבנות קבוצה שתרוץ בצמרת הגבוהה אמר יאמר: "אני לא חושב שניתן יהיה לעשות קבוצה שתרוץ ישר בצמרת הגבוהה, רק אתמול קיבלתי את הקבוצה לידי מבחינת ההכנות לעונה הבאה בכל המישורים אנחנו באיחור. אי אפשר לבנות קבוצה בשבוע-שבועיים שתרוץ למעלה".

לגבי כל שמות השחקנים שנזרקים לאוויר, ענה יאמר בקצרה: "עכשיו מתחילה התקופה הקשה עבור התקשורת ולכן נזרקים כל מיני שמות לאוויר, מה שבטוח הוא שרונאלדיניו לא יהיה כאן בעונה הבאה". כמו כן, נכנס יאמר בסיום המשחק לחדר ההלבשה והודה לשחקני הקבוצה והמאמן.

במהלך דבריו של המאמן, ראובן עטר, במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, הגיעו למוזיאון הקבוצה בה היא נערכה עשרות מאוהדי הקבוצה, שעודדו את עטר וקראו לו להישאר בקבוצה.

ואם כל הסיפור של אייל ברקוביץ' לא הספיק כדי לפגוע בסמכות של עטר, אנשי יאמר מתכוונים להנחית כאן לקראת סוף השבוע את לותר מתיאוס, שהתפטר לפני כחודשיים מהליגה הברזילאית. נציגי יאמר מתכוונים להציע למתיאוס את משרת המאמן במקום עטר, שמצידו יגיע להתרשמות במועדון ויסייר במתקניו. מתיאוס ישהה בנתניה מספר ימים, לפני שיחליט האם הוא מסכים לשמש בתפקיד. יאמר על מתיאוס: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully