וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג סיכם בבית"ר ירושלים

יניב בן חקון ומשה בוקר הארץ ואסף שקד

14.5.2006 / 16:30

יחתום על חוזה ל-3 שנים בהן ירוויח כ-350 אלף דולר לעונה. פרננדז ושקלאר התעמתו במהלך סופ"ש לקראת המשחק מול הפועל פ"ת

ולדימיר שקלאר ונציג של מיכאל זנדברג נפגשו היום (ראשון) בצהריים והגיעו להבנות סופיות לגבי הצטרפות השחקן לבית"ר ירושלים.

על פי הסיכום יחתום זנדברג ל-3 עונות כשחוזהו ינוע סביב 300-350 אלף דולר לעונה. גורם בבית"ר אישר את הידיעה: "תנאיו של זנדברג סוכמו בבית"ר ירושלים, החתימה תתבצע ביומיים הקרובים". שמעון גרשון אמור להחזיר תשובה לבית"ר במהלך השבוע הקרוב, ואף תתקיים פגישה בינו לבין הקבוצה.

אולי באיחור, [[לואיס פרננדז]] רוצה להישאר בבית"ר ירושלים. המנג'ר הצרפתי אמר ביום שישי כי הוא מאוד עצוב לעזוב. "אני רוצה להישאר, אבל נראה לי שעכשיו זה קצת מאוחר", הפתיע פרננדז, "ארקדי גאידמק כבר החל לדבר עם מאמנים אחרים, כך שקשה לראות מצב שלא אעזוב. אם זה תלוי בי, אני רוצה להישאר".

המנג'ר הוסיף: "עדיין לא דיברתי עם אף מועדון מחו"ל. אני מקצוען ואעשה זאת עם הסוכנים שלי רק אחרי שתסתיים העונה. אני מאוד אוהב את בית"ר ואת הארץ והייתי שמח להישאר". פרננדז גם חזר על החלום הקטן שלו "לחזור ארצה בעוד כמה שנים ולאמן את נבחרת ישראל".

בעקבות הדברים של פרננדז ישנם גורמים בבית"ר שמנסים לשנות את מה שמסתמן כהחתמת אברהם גרנט. סוכן השחקנים, פיני זהבי, שוחח עם בנו של גאידמק, סשה, וביקש ממנו לשכנע את אביו להחתים את גרנט. גאידמק האב טס שלשום לחו"ל, כדי לבדוק כמה מאמנים זרים.

במקביל להצהרתו המפתיעה של פרננדז, סרב המנג'ר להגיע למשחק האחרון העונה, הערב בחוץ (20:50, ערוץ 10) מול הפועל פ"ת. פרננדז אמר ליו"ר ולדימיר שקלאר שעשרה שחקנים ייעדרו בגלל שחרורים, הרחקות ופציעות וכי אין לו סגל ראוי.

דבריו של פרננדז לא מצאו חן בעיני שקלאר, והשיחה ביניהם הגיעה לטונים גבוהים. במהלך השיחה איים היו"ר לקנוס בסכום גבוה את המנג'ר, שבתגובה החליט לחזור בו ולצרף לסגל כמה שחקנים ממחלקת הנוער.

עומרי אפק, שהיה אמור להיכלל בסגל לאחר תקופה ארוכה, לא יתלבש בסופו של דבר. אתמול אמר אפק לפרננדז שהוא סובל ממתיחה בשריר, והיום כשהיה בדרכו לבית המלון בו מתאכסנת הקבוצה לקראת המשחק נאמר לו שפרננדז מוותר עליו.

הקשר ג'רום לרואה ימשיך עונה נוספת, בהתאם לחוזה עליו הוא חתום - 360 אלף יורו. תומר חליבה ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully