וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה מתקרבת לליגת האלופות

14.5.2006 / 0:54

מחזיקת גביע אופ"א ניצחה את ברצלונה 2:3 והשתוותה בנקודות לאוסאסונה, כשלשתיים נותר עוד משחק. אלאבס ירדה ליגה

מחזיקת גביע אופ"א הטרייה, סביליה, הגדילה הערב משמעותית את הסיכויים שלה לסיים את העונה במקום הרביעי בליגה הספרדית ולהרוויח מקום במוקדמות ליגת האלופות. סביליה ניצחה את ברצלונה 2:3 במשחק השלמה מהמחזור ה-34.

סביליה כבר הובילה 0:2 על ברצלונה בהרכב חסר משערים של דניאל אלבס (23) ואייטור אוסיו (פנדל, 25). בסופו של דבר, אלופת ספרד הישוותה בשני שערים במחצית הראשונה של סנטיאגו אזקיירו (42) וסילביניו (43). בדקה ה-76, קפה עלה מצויין לכדור קרן מימין ונגח ממרכז הרחבהלרשת, כדי להבטיח ניצחון 2:3 לסביליה. עבור בארסה, שמתכוננת לגמר ליגת האלופות מול ארסנל ביום רביעי הקרוב, המשחק הזה לא שינה כלום. סביליה עדיין במקום החמישי, עם אותו מספר נקודות כמו אוסאסונה, שמובילה עליה בזכות מאזן נצחונות בטבלה. זהות העולה הספרדית הרביעית תיקבע ביום שלישי הקרוב. סביליה תשחק מול ריאל מדריד ואוסאסונה מול ולנסיה. סביליה צריכה להשיג תוצאה טובה יותר כדי להבטיח את המקום הרביעי.

במחזור האחרון שהתקיים הערב נקבעה גם היורדת השלישית לליגה השניה. אלאבס הצטרפה לשתי היורדות הנוספות, קאדיז ומלאגה למרות שניצחה בביתה את לה קורוניה 0:1. אלאבס, שדורגה ערב המחזור מתחת לקו האדום, הייתה בעמדת זינוק מצויינת להישאר בליגה, אחרי שדיאז העלה אותה ליתרון בדקה ה-79. היא בסך הכל הייתה צריכה תיקו של אספניול, ששיחקה במקביל מול ריאל סוסיאדד. אספניול הייתה בצרות צרורות, כששחקניה לא מצאו את השער של סוסיאדד ובמקביל האוהדים שמעו ברדיו על השער של אלאבס. בסופו של דבר זה היה קורו, שכבש שער דרמתי מהסרטים בדקה ה-90 והבטיח עונה נוספת של הקטאלונים בליגה הראשונה בספרד.

סנטאנדר של דודו אוואט, שהבטיחה את הישארותה בליגה כבר במחזור הקודם, סיימה את העונה בהפסד 2:0 לויאריאל. ריקלמה (31) ונדאל (61) כבשו לצוללת הצהובה.

שאר המשחקים:

מאיורקה - סראגוסה 1:3
למאיורקה: חואן אראנגו (20), פרנסיסקו פארינוס (67), ג'ורדי (86). לסראגוסה: סאביו (37).

קאדיז - מלאגה 0:5
לקאדיז: מתיאס פאבוני (19), ג'ונתן גונזאלס (63, 64), פביאן אסטויאנוף (79), ננאד מירוסלייביץ' (84).

אתלטיקו מדריד - בטיס 1:1
לאתלטיקו: מתיה קז'מן (24). לבטיס: ארתורו ארזו (76).

סלטה ויגו - חטאפה 0:1
לסלטה: פבלו קונטרראס (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully