וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך עלו לגמר ברומא

13.5.2006 / 23:03

הצמד הישראלי גבר על האלופים האולימפיים גונזאלס ומאסו 3:6, 7:5, 5:10. פדרר ונדאל ייפגשו שוב פעם בגמר טורניר היחידים

צמד הטניסאים הישראלים יוני ארליך ואנדי רם, רשמו הערב (שבת) הישג מרשים כשעלו לגמר טורניר המאסטרס ברומא (על סך פרסים של 2.45 מיליון דולר). השניים התמודדו בחצי הגמר מול האלופים האולימפיים מצ'ילה, פרננדו גונזאלס וניקולס מאסו. רם וארליך ניצחו במערכה הראשונה 3:6 וכבר הובילו 3:4 בשניה, אלא שהצ'יליאנים ביצעו מהפך בדרך ל-5:7 ו-1:1 במערכות. המערכה המכרעת שוחקה בשיטת שובר שיוויון עד 10 והישראלים ניצחו 5:10. במשחק הגמר ביום ראשון ייפגשו רם וארליך את מארק נואלס מהבאהמאס ודניאל נסטור מקנדה. הצמד המדורג 3 בטורניר גבר על המדורגים 2, יונאס ביורקמן ומקס מירני 3:6, 6:7.

הטניסאי המדורג 1 בעולם, רוז'ה פדרר השוויצרי, עבר עוד משוכה קשה בדרך לגמר טורניר המאסטרס ברומא, הפעם בדמותו של דויד נלבנדיאן הארגנטינאי. נלבנדיאן הוביל במאזן הפנימי מול פדרר 4:6 לפני המשחק הזה, כאשר הניצחון האחרון שלו על השוויצרי היה בגמר גביע המאסטרס בשנחאי בסיום העונה הקודמת.

הפעם פדרר הצליח לנקום, אבל זה בכלל לא היה קל. אחרי שניצח 3:6 במערכה הראשונה, נלבנדיאן ניצח בתוצאה זהה בשניה והישווה ל-1:1. במערכה השלישית והמכרעת, פדרר עלה ל-2:4, אבל הארגנטינאי שבר בחזרה והישווה ל-4:4. בסופו של דבר, השניים הגיעו למצב של שובר שיוויון, בו ניצח פדרר 5:7 והשלים ניצחון במשחק כולו.

משחק הגמר יספק לנו מפגש נוסף בין שני הענקים של הטניס העולמי, רוז'ה פדרר ורפאל נדאל. כזכור, הספרדי ניצח במשחק הגמר האחרון בין השניים במאסטרס במונטה קרלו ומוביל 1:4 במאזן הפנימי בין השניים. נדאל לא התקשה במשחק חצי הגמר השני היום וניצח את גאל מונפיס הצרפתי 2:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully