וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: הפועל כפ"ס ירדה ליגה

ניר איסקוב

13.5.2006 / 16:23

למרות ששחקניו של תומר קשטן ניצחו את בית"ר טוברוק. מכבי נתניה גברה על בית"ר ירושלים, ונשארה בזכות יחס שערים עדיף

היום הגורלי של הפועל כפ"ס נפתח ברגל שמאל. קבוצת הנוער של המועדון ירדה היום (שבת) לליגת המשנה, למרות ניצחון ביתי של 0:1 מול בית"ר טוברוק, משער של אלעד חיגר.

יריבתה לתחתית, מכבי נתניה השיגה ניצחון חוץ בתוצאה זהה מול בית"ר ירושלים (דלה ימפולסקי), והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה הלאומית בזכות הפרש שערים עדיף.

נתניה וכפ"ס סיימו שתיהן את העונה עם 31 נקודות מתוך 30 מחזורים. מאמן כפ"ס, תומר קשטן, המשמש גם כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון, אמר לוואלה! ספורט: "לצערי, למרות שבחודשיים האחרונים עשינו סדרה יפה של צבירת נקודות, עם 4 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו בשבעת המחזורים שחלפו, זה לא הספיק כדי להישאר בליגה".

קשטן קיבל לידיו את קבוצת הנוער במחזור ה-13 במקום מולי ארייך שפוטר, לאחר שהקבוצה בהדרכתו השיגה 8 נקודות בלבד מתוך 36 אפשריות. בתקופת קשטן, מאזנה של כפ"ס עמד על 7 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים.

מלבד כפ"ס, גם הפועל ירושלים נשרה לליגה השנייה. הפועל ב"ש העפילה לליגה הלאומית מהמחוז הדרומי של הליגה הארצית, הודות להפרש שערים טוב מזה של גדנ"ע יהודה. בני סכנין עלתה לליגה הלאומית מהמחוז הצפוני, בזכות יחס שערים עדיף מזה של עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully