וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפחות לא ירדנו כמו סמרטוטים"

13.5.2006 / 20:59

מאמן הפועל נצרת עילית מוטי איוניר, סיכם את העונה של קבוצתו אחרי ההפסד 1:0 לבני יהודה. מכבי ת"א נפרדה מאשדוד בתיקו 1:1

הפועל נצרת עילית אמנם לא הייתה תלוייה בעצמה, אבל שחקניה שמעו על שער היתרון של מכבי נתניה מול הפועל כפ"ס בשלב מוקדם מאוד ובסופו של דבר לא עשו אם זה יותר מדי. בני יהודה נלחמה על מקום באירופה בשנה הבאה ונלחמה הרבה יותר טוב מהקבוצה של מוטי איוניר. שער בודד של משה ביטון בדקה ה-27, הספיק לה כדי להבטיח מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה. הפועל נצרת עילית, שרשמה לא מעט הזדמנויות במחצית השניה, סיימה את דרכה בליגת העל והיא תחזור לליגה הלאומית בשנה הבאה. אגב, מייד בסיום המשחק הסתגרו שחקני נצרת עילית בחדר ההלבשה וסירבו להתראיין.

עוד קבוצה שקיוותה להציל את העונה האיומה צבחינתהה ייתה מכבי ת"א. ניצחון על אשדוד לצד הפסד של בני יהודה היה מעלה אותה לגביע אופ"א, אלא שאחרי התיקו 1:1 מול אשדוד והניצחון של מכבי פ"ת על הפועל ת"א 1:2, הקבוצה שפתחה את העונה תחת הכינוי "גלאקטיקוס", אפילו לא השיגה את המקום החמישי שמוביל לאינטרטוטו.

מהלך המשחק

דקה 4 - ינשבסקי הגיע להזדמנות נוחה מול אניימה, אך ניסה לפרגן והמסירה הלא מדויקת פוספסה.

דקה 27 - גול! משה ביטון קיבל כדור מצוין מבלדוט בתוך הרחבה, ותוך כדי גלישה הכניע את אושרי לוי, 0:1 לבני יהודה.

דקה 35 - וינסנט אניימה בהדיפה מצוינת הציל שער בטוח, כשהציל בעיטה של פולופ.

דקה 42 - ראובן עובד במבצע מצוין נתן פס רוחב לאברבנאל מול שער ריק, שהחמיץ.

דקה 56 - הזדמנות מצויינת לנצרת עילית. חריסטוב הגיע למצב של אחד על אחד מול אניימה ובעט לשער, אלא שהשוער הניגרי עצר מצויין.

דקה 58 - שחקני נצרת עילית טוענים לפנדל לזכותם בעקבות נגיעת יד של שחקן בני יהודה, אלא שהשופט איתן תבריזי לא שורק.

דקה 70 - שחר סימנטוב מנסה את מזלו מרחוק, אבל וינסנט אניימה עוצר את הכדור.

דקה 80 - גיז'רמו קוריה מוציא מתפרצת לנצרת עילית ומוסר לאיתי שכטר, שמחמיץ מקרוב.

דקה 89 - אימורו לוקמן בועט כדור חזק ומפספס במעט את השער, שיכל להעלות את בני יהודה ל-0:2.


הרכבי הקבוצות:

נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים (איתי שכטר, 46), עמי אזולאי, קובי נכטיילר, דודי פדלון, חיים בנון, גז'רמו ישראלביץ', איגור ישנבסקי (שחר סימנטוב, 58), זולטן פולופ, ג'ורג'י חריסטוב.

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז (יאיר אזולאי, 39), יניב אלול, ארנסט אטצ'י, רוני גפני, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, אסי בלדוט, אלי אברבנל, ראובן עובד (מטה בטורינה, 46), משה ביטון (אלי ביטון, 90).

"לא נכון להאשים את המאמן" (איציק סולומון)

שחקני הפועל נצרת עילית הסתגרו בסיום המשחק בחדרי ההלבשה וסירבו להתראיין. הם פשוט לא האמינו שההזדמנות הזאת התפספסה להם בין הרגליים. היחידים שהיו מוכנים לעשות את הסיכומים ולהתייחס לעונה הבאה היו אנשי ההנהלה.

הספונסר אבשלום נוריאל: "אני שלם עם הדרך, אני נגד מהפיכות כי לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. נפיק לקחים ונסיק מסקנות לעתיד".

המנכ"ל יניב כהן: "הכישלון הוא של כל המערכת וזה לא נכון לבוא ולהאשים את המאמן, זה לא רציני. צריך להתעשת מהר ולבנות קבוצה לעונה הבאה".

המאמן מוטי איוניר: "עשינו שנתיים מכובדות וגם עכשיו אנחנו לא יורדים כמו סמרטוטים וזה הישג מכובד. אני מודה למכבי נתניה שנלחמה ומברך את חברי אלי אוחנה".

מאמן בני יהודה ניצן שירזי: "השחקנים עלו כמו גברים אחרי הסטירה שקיבלו בגמר גביע המדינה. הם ידעו לעשות סוויץ והבטיחו מקום באירופה".

הבעלים של בני יהודה חזי מגן: "ליבי עם נצרת עילית אבל הכי חשוב זה שאנחנו באירופה. שיחקנו מצויין והפגנו המון אופי".

אסי בלדוט: "כולנו ידענו מה המשימה שניצבת בפנינו ונחלמנו כמו גברים. מילאנו את ההוראות של ניצן ואני שמח שעמדנו במשימה".

מאות אוהדי בני יהודה חגגו הלילה בשכונה את ההעפלה לגביע אופ"א. ברחוב אצ"ל הוקמה במה מאולתרת ואליה הגיעו די.ג'יי וזמרים. גם השחקנים וחברי ההנלה הגיעו למקום. מחנה האימונים ייערך ככל הנראה גם השנה בהולנד ותאריכים סופיים ייקבעו בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מ.ס. אשדוד-מכבי ת"א 1:1

מכבי ת"א סיימה עונה מאכזבת באשדוד מול הקבוצה המקומית, שסחטה מהצהובים תיקו 1:1. המקום האחרון לגביע אופ"א הלך לבני יהודה והצהובים אפילו פיספסו את המקום באינטרטוטו, רק בגלל שער אחד יותר למכבי פ"ת ביחס השערים.

אנשי ההנהלה של אחד המועדונים המפוארים בארץ נשמו סוף סוף לרווחה. הסיוט נגמר וכעת יש להם קיץ שלם כדי לחשוב איך לא לחזור על זה עונה נוספת.

"הייתה לנו מטרה שהיינו צריכים להשיג. נשכח מכל העונה ונתחיל עונה חדשה. אני לוקח מהעונה הזאת הרבה מאוד הלאה, יש הרבה דברים שאסור שיקרו יותר. לגבי מאמן הקבוצה, אני מקווה שנדע בעתיד הקרוב ולגבי הצוות הניהולי, הוא יישאר. אני לא חושב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לא לרוץ לתארים. בינתיים אני נזהר בהצהרות, אני רוצה לראות את הקבוצה שנקים".

מהלך המשחק

דקה 14 - אופיר חיים בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אג'יי הדף יפה.

דקה 15 - אוביידה השתחרר יפה ובעט מ-16 מטר, הפעם שטראובר היה במקום.

דקה 24 - גול! גיורגי דמיטרדזה הוכשל ברחבה האשדודית, השופט סימן על הנקודה הלבנה. אופיר חיים ניגש לבעיטה, וכבש. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 58 - עמנואל אוביידה לא מנצל טעות בהגנה של מכבי ת"א ובמקום לבעוט לשער מקרוב, מאבד את הכדור ברחבה.

דקה 83 - גול! קרן לאשדוד מצד שמאל ויניב עזרן מתרומם למעלה מעל כולם כדי לנגוח לרשת של שטראובר.


הרכבי הקבוצות:

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, איל אלמושנינו, מאור זוהר, אדיר טובול; יוסי אופיר, דוד רביבו, בלסינג קאקו, עמנואל אוביידה (יניב עזרן, 67); עידן שריקי (שי רביבו, 67), שי הולצמן.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, אבי יחיאל, אלווין בג'ירי, כריסטיאן גונזאלס, אורי שיטרית, לירן כהן, שירן ייני (הנרי מקינאווה, 89), ג'ובאני רוסו, אופיר חיים (איציק שמש, 77), ז'וזה דוארטה, גיורגי דמיטרדזה (אליאור ועקנין, 82).

חיים רביבו מגלה שיעבור לקידמת הבמה בקבוצה (ניר איסקוב)

חיים רביבו, שבעונה הבאה יהיה בקידמת הבמה בניהול המועדון: "עונה לא טובה שלנו. הכל התחיל בגביע אופ"א ובשער שספגנו בדקה האחרונה. מאז הדרדרנו והשקענו כספים בחיזוק כדי להישאר בליגה. נעשה שינויים לקראת העונה הבאה, יש לנו מספיק זמן להתכונן, להבדיל מהעונה שעברה".

רביבו התייחס להחלטה המשותפת שקיבל עם ג'קי בן זקן, לפיה הוא יהיה האיש החזק במועדון במקום שותפו לעסקים: "הגענו למצב שהעסקים שלנו התרחבו בשנתיים האחרונות. ג'קי הפך להיות יותר טרוד בעסקים, ועשינו חלוקה מחודשת בינינו והחלטנו שאני אתעסק יותר במ.ס אשדוד. יש הרבה דברים שנשנה בעונה הבאה כדי שהקבוצה תהיה יותר מקצוענית".

טון קאנן, מאמן מכבי ת"א, אמר: "במחצית הראשונה הגענו ל-3-4 הזדמנויות אבל עשינו כמה החלטות לא נכונות. במהלך המשחק עשינו מה שמצפים מקבוצה שמקווה לנס במשחק האחרון. במחצית השנייה הכנסנו הרבה שחקנים צעירים ואשדוד לא הגיעה למצבים מלבד קרנות. לצערי אחת מהן נכנסה".

קאנן סיכם את תקופתו במכבי ת"א: "המטרה הייתה להביא שמחה למועדון, ובמשחקים הראשונים ניצחנו. אחר כך הגיעה ההדחה מהגביע, הדברים השתנו, ואי אפשר להיות מרוצים מהעונה הזו. כשמכונית לא עובדת צריך לקחת אותה למוסך. אנחנו ניסינו לתקן אותה תוך כדי נסיעה על הכביש המהיר וזה בלתי אפשרי".

לגבי האינטרטוטו אמר ההולנדי: "אני לא אוהב את המפעל הזה, זה הורס את ההכנות לעונה הבאה. אף אחד לא הודיע לי שאני לא ממשיך בתפקיד, והפירסומים על כך שגויים. בכל מקרה, אני רוצה להמשיך בישראל, אבל לא אסרב להצעות מאירופה".

לירן שטראובר: "כבר מזמן אנחנו מאוכזבים מהעונה הזו. בני יהודה עשתה את העבודה שלה ואנחנו לא הצלחנו במשך כל העונה לעשות את מה שאנחנו רוצים. גם האינטרטוטו יכול היה להביא אותנו לגביע אופ"א, אבל אני לא יודע אם אהיה פה בעונה הבאה אז אני לא יודע אם זה משנה מבחינתי".

עדות נוספת ליחסים הרעועים בין לירן שטראובר לאוהדי מכבי ת"א קרתה בסיום המשחק. כמה אוהדים ביציע ביקשו משטראובר לזרוק לעברם את הכפפות שלו והשוער נענה בחיוב. הוא הופתע לראות את אחד האוהדים זורק לעברו בחזרה את אחת הכפפות ובסביבתו אמרו: "נשברו כל השיאים ביחסים, האוהדים מביישים את עצמם".

לוני הרציקוביץ': "זו עונה בה נכשלנו בכל צומת החל מאירופה, ועד המשחק היום שמייצג את כל העונה. ניצחון היום היה יכול לשנות משהו אבל לא השגנו אותו. נצטרך להפיק לקחים ולהביא תוצאות בעונה הבאה".

"לא נשפוט את טון קאנן כי כולנו לא הצלחנו, כולל כולם. נשתדל להביא שחקנים שיספקו את הסחורה. ריענון הוא דבר חיובי. טון קאנן לא יצר את מה שראינו על הדשא. זו לא העונה הכי גרועה של מכבי אי פעם אבל צריך להסתכל גם על רמת הציפיות שהייתה מאיתנו. אין אצלנו שחקן שראוי לתואר 'כדורגלן העונה של מכבי ת"א' מכיוון שכל הקבוצה לא עמדה בציפיות. שחקן העונה היה התקשורת. בשבוע הבא נדבר עם טון קאנן, ועוד לא אמרתי שהוא לא ימשיך. אני מציע להיזהר בפירסומים כדי לא לפגוע באנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully