וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "לא יודע מה אני רוצה"

ניר איסקוב

13.5.2006 / 15:26

קשר הפועל פ"ת טרם החליט לגבי עתידו: "רק ההתקדמות המקצועית עומדת לנגד עיניי". 8 חסרים מול בית"ר, אליאב יפתח כחלוץ

כ-50 אוהדי הפועל פ"ת הגיעו היום (שבת) לאימון הקבוצה, כדי לשוחח עם יוסי שבחון ולהפציר בו להישאר בהפועל פ"ת.

האוהדים מעוניינים גם בהישארותו של טוטו תמוז, שאינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אולם החלוץ הצעיר נמצא עם נבחרת נוער א', שתמריא מחר (ראשון) לקרואטיה, שם תיטול חלק בטורניר חצי גמר אליפות אירופה.

להבדיל מקבוצתו, שבחון מסיים עונה אישית מוצלחת למדי, במהלכה כבש 11 שערים ובישל 3, ושמו נקשר למעבר אפשרי לאחת מקבוצות הצמרת, מכבי חיפה, הפועל ת"א ובית"ר ירושלים.

הקשר בן ה-24, הנמצא תחת חוזה בשנתיים הקרובות, נשמע בעיקר מבולבל בשיחה עם וואלה! ספורט: "האמת היא שאני עוד לא יודע מה אני רוצה. יש עכשיו פגרה, אני אקח לי שבועיים של חופש, אטוס לחו"ל ואחשוב על הדברים. כמו כל שחקן כדורגל, גם אני רוצה להתקדם מקצועית. יכול להיות שההתקדמות תהיה להישאר בהפועל פ"ת או אם לא אשאר שם. בכל מקרה, רק ההתקדמות המקצועית תעמוד לנגד עיניי. צריך לזכור שאני תחת חוזה, וזה עוד פרמטר, אחרת הייתי יכול ללכת לאן שאני רוצה. כולם בטוחים שאני עוזב וזו טעות, עוד לא אמרתי משהו שמתקרב לזה".

האוהדים מצדם התרשמו כי שבחון אינו שש להישאר בקבוצת האם שלו, והביעו את מורת רוחם מכך. "יוסי שבחון הוא שחקן אחר בהפועל פ"ת", הסביר יוסי מנחם, מראשי ארגון "הפנתרים הכחולים". "הוא גדל איתנו, ואת הפריצה שלו הוא עשה אחרי הרבה חבלי לידה קשים. הוא קיבל מאיתנו אהבה ללא תנאי, והפך להיות סמל עבורנו, אחרי הרבה שנים שלא הוצאנו משהו טוב ממחלקת הנוער. בגלל זה לא מסתדר לנו בראש, שהוא רק התחיל את הפריצה שלו וכבר רוצה ללכת.

"אנחנו מבינים שהוא שואף להישגים ולמשכורת גבוהה, אבל מצד שני, אנחנו מצפים שתהיה לו אחריות כלפינו. מילא אם לא היה לו חוזה. הרבה אוהדים אומרים שאם יוסי וטוטו ישוחררו, הם לא יבואו למגרשים, בלי קשר לתוצאות. יוסי הוא מבחינתנו ייהרג ובל יעבור".

לגבי תמוז בן ה-18, הסיפור מורכב יותר, מאחר שכאמור, בשונה משבחון, הוא אינו נושא בחוזה לעונה הבאה, אם כי הפועל פ"ת תהיה זכאית לקבל עבורו דמי השבחה, אם יחליט לעזוב. סוכנו, רונן קצב, כבר אמר לבעלים רונן אלעד, כי קבוצה מספרד מתעניינת בחלוץ הצעיר, והיא ככל הנראה תרכוש את כרטיס השחקן שלו ותשאילו למועדון בארץ לתקופת שירותו הצבאי, כשאחת האפשרויות היא הפועל פ"ת.

באימון היום נכח גם איש העסקים, ציון דלל, המכהן כבעלים של חברת "המבחן של המדינה", ויחתום בשבוע הבא על הצטרפותו לאלעד בניהול המועדון. האוהדים שוחחו עם דלל ואיחלו לו בהצלחה. מיכה אדניה, מראשי חוג האוהדים: "דלל מצטרף כאוהד שרוף של הקבוצה, ואנחנו מצפים שיישאר כזה ויעשה את הכל כדי שהקבוצה לא תיראה כפי שהיא נראתה עד היום".

חלק מהאוהדים ניגשו גם למאמן ניר לוין, שיסיים את תפקידו לאחר משחק הבית מחר מול בית"ר ירושלים (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10), והודו לו שסייע להשאיר את הקבוצה בליגת העל.

פ"ת תופיע להתמודדות מחר בהרכב חסר מאוד. שמעון אבוחצירא ועידן סרור (אולימפית), טוטו תמוז ושגיב כהן (נבחרת נוער), גל כהן, מוטי קקון, אלנתן סלמי ומאיר בונפיטו (פצועים) ייעדרו בוודאות. שיתופו של גיא שמיר הפצוע מוטל בספק. לנוכח מצוקת החלוצים, יפתח לוין עם ארז אליאב בחוד.

המגן הצעיר עמרי קנדה, ששיחק העונה כמושאל בהפועל רעננה, צפוי לסכם מחר על חזרתו לקבוצת האם שלו. בפ"ת מנהלים מו"מ גם על החזרתו של יניב לוזון ממכבי הרצליה, שגם היא מעוניינת בשירותיו.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור ג'יזאלוב, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', ג'אקאריג'ה קוני, עומר בוקסנבוים, רביד גזל, מנור חסןף יוסי שבחון, ארז אליאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully