וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשארנו בסטייל"

13.5.2006 / 20:34

הפועל כפ"ס אומנם הפסידה 1:0 לנתניה, אבל ניצלה את הניצחון של בני יהודה על נצרת עילית 0:1, השלימה מהפך מדהים ותישאר בליגת העל. מכבי פ"ת-הפועל ת"א 1:2

הפועל כפר סבא השלימה הערב (שבת) את אחד המהפכים המרשימים אי פעם בליגת העל, כשנשארה בליגה הראשונה אחרי פיניש מדהים. קבוצתו של אלי אוחנה אומנם הפסידה 1:0 למכבי נתניה, אך ניצלה את הפסדה של יריבתה במאבק הירידה, הפועל נצרת עילית, שנוצחה 1:0 על ידי בני יהודה. לשתי הקבוצות אותו מספר של נקודות, אך הפרש שערים עדיף של הכפר סבאים הוא זה שהשאיר אותם בסופו של דבר.

אלי אוחנה השלים הישג מרשים, כשלקח לפני כמה חודשים תחת פיקודו קבוצה מפורקת, שהוכרזה כיורדת הבטוחה, וגרם לה להציג משחק אטרקטיבי ולהשיג ניצחונות על קבוצות הצמרת. היה זה ההפסד הראשון של כפ"ס אחרי 11 משחקים רצופים, מתוכם שישה ניצחונות.

מנגד, מחמאות מגיעות גם לקבוצתו של ראובן עטר, שעל אף שלא היה לה על מה להילחם, השיגה את הניצחון ושמרה על כבודה הספורטיבי של ליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 8 - הזדמנות להפועל כפ"ס. שלו מנשה בועט כדור חופשי מ-18 מטר, אבי פרץ הודף לקרן.

דקה 15 - גול! דקל קינן העביר כדור רוחב, הגנת כפ"ס לא הצליחה להרחיק ופפי קימוטו דחק מקרוב לשער של איבגי. 0:1 לנתניה.

דקה 36 - אלן מסודי התנהל עם הכדור מרחק 25 מטרים מהשער, התקדם ושלח בעיטה חזקה, אבגי הדף.

דקה 70 - אחרי פתיחה איטית של המחצית השנייה, כפר סבא הגיעה להזדמנות מצוינת. ראיוביץ' הרים מהאגף, לוז בעט מהאוויר ונהדף על ידי קרופניק. אבו בקרי השתלט על הריבאונד, בעט מ-16 מטר, אך הכדור שוב נהדף מהקו.

דקה 75 - יבואה נגח כדור קרן, אך דווקא פאפו היה זה שהפריע לכדור להיכנס.

הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, עופר טלקר, ליאונרד קרופניק, גיא טוביאק, אמיר טגה, אלן מסודי, אוקצ'ה, פפי קימוטו.

הרכב הפועל כפ"ס: אבי אבגי, אייל משומר, דאגלס דה סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, שלו מנשה (זוראן ראיוביץ', 54), אבי כנפו (אורן נסים, 60), סמואל יבואה.

אוחנה: "נשארנו בסטייל"

אלי אוחנה היה נרגש מאוד בסיום המשחק, ואמר: "היינו כל המשחק בפיגור, אבל כששמעתי שגם נצרת עילית בפיגור, הראש שלנו היה שם לגמרי. מאוד התקשינו פה והיינו תלויים במה שקורה שם. מגיע כל הכבוד לנתניה ולבני יהודה שניצחו את שתי הקבוצות שהיו צריכות את הנקודות. אני מוצף ברגשות, אני כל כך מאושר. אמרתי שגם אם נרד נעשה את זה בסטייל, אבל בסוף נשארנו בסטייל".

אלי אוחנה: "זה הישג ענק. קשה לבטא את מה שאני מרגיש כרגע. אני רואה את האוהדים, ואין כמעט אדם שלא רצה שנישאר, ואת זה גם אמרתי לשחקנים. זה ההפסד הכי מתוק בחיים שלי. כשהגעתי הייתי מאוד סקפטי אבל אלי טביב וגבי קצרה החזיקו אותי בהתלהבות. לכפ"ס מגיע להישאר".

אוחנה, כאמור, בירך את נתניה על הספורטיביות, אך גם לבני יהודה: "כל הכבוד להם על הניצחון, וזו הייתה שבת טובה עבור הספורטיביות בכדורגל שלנו. כואב לי על מוטי ונצרת עילית, אבל מישהו היה חייב לרדת. אני לא אדם דתי, ואני לא נוהג לעשות את זה, אבל אני מרגיש שהפעם אלוהים היה איתנו. אם הפסדנו ולמרות זאת נשארנו, כנראה שמישהו למעלה רצה את זה".

שוער הקבוצה, אבי אבגי, החמיא בסיום למאמן: "מאז שאלי הגיע לקבוצה, עשינו דברים שלא ייאמנו. היינו מינוס 12, וזה דבר היסטורי מה שעשינו. הייתי בטוח שנצליח להשוות, ואמרתי שהפעם גלגל המזל חייב להסתובב לטובתנו".

שלו מנשה: "תודה גדולה לאלוהים. אני מאוד מקווה שבשנה הבאה נשחק כמו בשליש האחרון של הליגה. אנחנו קבוצה קטנה עם לב גדול. כפר סבא הוכיחה שזה מועדון שצריך להיות בליגת העל".

אבי כנפו: "אני שמח על ההישג המדהים הזה. אני שמח שנשארנו למרות ההפסד. היה הרבה לחץ אבל האמנו בעצמנו, ונתנו הכל וזה היה שווה כל רגע. בדקות מסוימות הרגשתי שאני עומד להתפוצץ".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, אמר: "היום הייתה ספורטיביות לשמה. אני גאה להיות מאמן במכבי נתניה ומאמן של שחקנים כאלו. אני יודע שיש הרבה אוהדים של נתניה ברחבי הארץ וחושב שהם יכולים להיות גאים בקבוצה שלהם".

על האפשרות כי אייל ברקוביץ' יגיע לקבוצה כמנהל מקצועי, אמר עטר: "אני ניזון רק מהתקשורת לכן אני לא יכול להיכנס לזה כרגע. לפני חודש דיברתי עם דניאל יאמר והוא אמר לי 'אין ראוי ממך לאמן את מכבי נתניה'. מאז לא דיברנו. לי לא אמרו כלום על האפשרות הזו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מכבי פ"ת - הפועל ת"א 1:2 (סיום)

מכבי פ"ת הצליחה לנצח בבית את הפועל ת"א 1:2, והשלימה עבור הלוזונים עונה מיוחדת מאוד. העונה, כזכור, התחילה בהעפלה לגביע אופ"א, נמשכה בהידרדרות לתחתית וירידה מתחת לקו האדום, והסתיימה בהתאוששות מרשימה, סיום במקום החמישי והעפלה לאינטרטוטו.

הפועל, מנגד, כמה ימים אחרי חגיגות הגביע, לא הציגה יכולת גבוהה במיוחד, והעבירה את הזמן, אך ההפסד לא יעיב על הפרידה המרגשת מדרור קשטן.

מהלך המשחק

דקה 12 - הזדמנות ראשונה לרוביל סרסור לכבוש את השער הראשון במשחק, אלא שחלוצה של מכבי פ"ת מחמיץ מקרוב מול רחמין.

דקה 33 - גול! בעיטה חופשית להפועל ת"א מ-25 מטר. שי אבוטבול בועט בחצי גובה ומכניע את אוהד כהן.

דקה 58 - גול! בני ג'נח מסר לאנדרה קלדיירה, שבעט יעף מהאוויר מהפינה השמאלית של הרחבה. 1:1.

דקה 63 - גול! קרן של טועמה מצאה את רוביל סרסור, שכבש בנגיחה וקבע 1:2 למכבי פ"ת.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, שי בנאי, מרסלו ג'ובאניני, קובי גנון, סולי צמח, אנדריי קלדיירה, בני ג'נח, סלים טועמה, פטריק סופו, רוביל סרסור.

הרכב הפועל ת"א: ניר רחמין, ג'ון פנסטיל, טל חן, אסי דומב, יגאל אנטבי, ברוך דגו, שי אבוטבול, וואליד באדיר, פליקס אובוקה , איליה יבוריאן, אליניב ברדה.

לוזון: "עשינו עונה מוצלחת"

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון: "בסיכומו של דבר עשינו עונה מוצלחת. לפני הקדנציה שלי מקום חמישי נחשב תמיד להישג. השנה הגענו למקום החמישי והוספנו את שלב הבתים. מחכה לנו משחק ב- 1 ביולי באינטרטוטו וניערך בהתאם כדי להגיע שוב לגביע אופ"א". הקבוצה תצא למחנה האימונים באוסטריה ב- 18 ביולי. לאחר המשחק נועדו נשיא הקבוצה עמוס לוזון והסוכן דייויד אבו בעניינו של עומר גולן, שאמור להמשיך בקבוצה לפחות עד חלון ההעברות הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully