וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז נזכר באפק

אסף שקד

13.5.2006 / 16:41

המנג'ר הצרפתי גילה שחצי קבוצה תעדר מהמשחק האחרון מול הפועל פ"ת, והתעקש לזמן את הקשר, למרות פציעתו. בקבוצה: "זה לא מריח טוב"

בית"ר ירושלים קיימה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה שינעל את העונה - מחר מול הפועל פ"ת. אווירת סוף העונה שנחתה על בית"ר כבר בשבוע שעבר, הגיעה השבוע לשיא חדש ולרשותו של לואיס פרננדז יעמוד סגל דל מאוד.

רשימת הנעדרים מהמשחק מחר ארוכה: ארבעת שחקני הנבחרת האולימפית - ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן, אלירן דנין ומאור מליקסון שוהים עם הנבחרת באוקראינה ויחזרו לארץ רק ביום שלישי. ליאור אסולין, איגור מיטרסקי ודוד אגאנסו מורחקים ויצאו כבר לחופשת הקיץ (אסולין במבחנים במארסיי, מיטרסקי חופשה במקדוניה, אגאנסו צפוי להמריא היום חזרה לספרד).

מלבד זאת יואב זיו יחמיץ גם הוא את המשחק ויישב ביציע בגלל הרחקה של צהובים, עמית בן-שושן סובל ממתיחה בשריר האחורי ויעדר גם הוא והיום התברר כי גם הבלם הוותיק דוד אמסלם אינו כשיר במאת האחוזים ולא יפתח בהרכב.

לאור רשימת החיסורים הגדולה, הקפיץ פרננדז מספר שחקני נוער שזכו בשבוע שעבר בגביע המדינה, אך הסיפור המעניין ביותר היום היה דווקא בסיום האימון. לואיס פרננדז שראה שלרשותו עומד סגל דליל מאוד, ניגש באופן מפתיע בסיום האימון לעומרי אפק והודיע לו כי הוא מוזמן לסגל המשחק מחר. אפק הסובל ממתיחה במפשעה והתאמן עם קשיים בשבוע האחרון, הודיע למאמן כי הוא אינו כשיר וסובל ממתיחה, אבל אז הפתיע פרננדז ואמר לשחקן: "אני צריך אותך מחר במשחק, חשוב לי שתהיה בסגל אפילו אם אתה פצוע". אפק ההמום לא הבין מדוע דווקא עכשיו משתמש בו פרננדז לאחר התעלמות של חודשים, אך כיאה לשחקן מקצוען לא התנגד ומחר לראשונה מזה זמן רב הוא יחזור לסגל.

"זה לא מקצועי וזה לא מריח טוב"

הזימון של אפק הפתיע הרבה שחקנים. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "הזימון של אפק מוזר מאוד. הרי פרננדז אמר בעצמו שכל עוד הוא בבית"ר עומרי אפק לא ישחק, אז מה קרה פתאום כשאין לו שחקנים והמשחק לא קובע כלום אז הוא מזמין אותו לסגל? זה לא מקצועי וזה לא מריח טוב, אני בטוח שאם זה היה שחקן אחר ולא אפק, הוא היה מסרב להתלבש למשחק".

חן עזריאל, מלך השערים של קבוצת הנוער בשנתיים האחרונות המתפקד יותר כקשר התקפי, יערוך מחר את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים שחורים במסגרת הליגה. עזריאל כבר רשם לעצמו הופעות במסגרת גביע הטוטו, אך כעת הוא יפתח לראשונה בהרכב ויצטרף אל קובי מויאל שכבר רשם לעצמו 3 הופעות בקבוצה הבוגרת. השחקן תורגל היום באימון כחלוץ והציג יכולת גבוהה מאוד כשכבש מספר שערים ובבית"ר מאמינים שדווקא זה הזמן לתת לשחקן את ההזדמנות על מנת שיצבור ניסיון.

בקישור נמצא מזואה אנסומבו בספק גדול וזאת משום שהוא סובל. ממתיחה במפשעה. היום קיבל הקשר טיפולים ולא התאמן, אך בכל זאת זומן לסגל מחר ורק לפני המשחק יוודע האם הוא כשיר לפתוח ב-11. במידה והוא לא יהיה כשיר, יהיה זה עידן מליחי שיזכה בחולצת ההרכב. אופיר עזו צפוי גם הוא לחזור להרכב לאחר היעדרות ממושכת ויפתח לצידם של פאבריס פרננדז, ג'רום לרואה וגל אלברמן.

בחוליית ההגנה רושם לעצמו פרננדז את כאב הראש הגדול ביותר. דוד אמסלם שלא התאמן השבוע בגלל פציעה, לא יהיה כשיר לפתוח מחר בהרכב והוא גם בספק לסגל. החיסרון של דנין ויואב זיו המגנים בנוסף למיטרסקי מקשים מאוד על המאמן וגם כאן צפוי הופעת בכורה בהרכב לשחקן הצעיר יוני אליאב שכבר הספיק לשחק העונה מול נצרת עלית, אך טרם פתח בהרכב במסגרת הליגה. אליאב יאייש את עמדת המגן השמאלי כשמן העבר השני בצד ימין יפתח תומר חליבה. תומר בן יוסף יפתח כבלם כשמי שעשוי לפתוח לצידו זהו הבלם הצעיר יוני קים שיערוך גם הוא הופעת בכורה בהרכב הקבוצה הבוגרת ומשחק ראשון שלו במסגרת הליגה מאז עלה אשתקד מהנוער. אפשרות נוספת בעמדת הבלם היא מתן בראשי, בלמה של קבוצת הנוער. בשער יפתח השוער השני, גיא סלומון במקומו של איציק קרונפיין.

המאמן גיא עזורי קרע את שריר התאומים אתמול במהלך קורס המאמנים שעבר בווינגט. היום הגיע המאמן לקבלת טיפולים בבית וגן, אך לא הצטרף לאימון שהעביר פרננדז. עזורי שרגלו חבושה, נעזר בקביים על מנת ללכת.

הרכב משוער: סלומון, חליבה, אליאב, בן-יוסף, קים (בראשי) ; אנסומבו (מליחי), אלברמן, עזו, לרואה, פרננדס; עזריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully