וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבצ'נקו: "אין טעם להסתיר, אני שוקל לעזוב את מילאן"

12.5.2006 / 22:23

שבצ'נקו שיחרר הודעה לתקשורת בה הוא מודה כי השמועות נכונות, כשהשמועות שולחות אותו לצ'לסי. ברלוסקוני: "הוא יעזוב לאנגליה"

זה זמן רב מדברים על מעבר של חלוץ א.ס מילאן אנדריי שבצ'נקו בעבור המיליונים של צ'לסי, ביום שישי השחקן עצמו החליט לתת פומבי למחשבותיו ותחושותיו בנושא, בהודעה מיוחדת לתקשורת.

"אין טעם להסתיר את הדברים מהאוהדים", אמר האוקראיני בן ה-29. "אני שוקל לעזוב את הקבוצה בשביל המשפחה שלי. דיברתי על זה עם הנשיא סילביו ברלוסקוני, ודנו באפשרות הזו. אין עדיין שום החלטה".

האוקראיני הבינלאומי, שמרעיד רשתות בסן סירו זה 7 שנים, אמר כי יכנס מסיבת עיתונאים כשיגיע להחלטה. בהודעה לתקשורת החלוץ ביקש להדגיש כי לא רב לא עם מאמנו קרלו אנצ'לוטי, ולא עם חבריו לקבוצה.

"אין לזה דבר עם מערכות היחסים שיש לי במילאו, כי תמיד כולם הראו לי כאן הרבה חום", הסביר. "אני רוצה להגיד משהו לאוהדים, שתמיד היו ותמיד יהיו חשובים לי. אין למחשבות שלי שום קשר לכסף. זה יהיה מגוחך".

מוקדם יותר ביום שישי התייחס לנושא ברלוסקוני, כשאמר ששבצ'נקו, אחד השחקנים הגדולים בתבל "רוצה לעזוב לאנגליה".

אנדריי, שזכה בעבר בתואר כדורגלן השנה באירופה, הצטרף לרוסונרי ב-1999 מדינמו קייב. העונה הוא הבקיע 19 שערים בסירייה A. אם יצליח להתאושש מפציעה, הוא יהיה קפטן נבחרת אוקראינה במונדיאל הקרוב.

חדשות מאנגליה:

* מיכאל באלאק אמר כי למרות שאין לו חוזה בצ'לסי, "אין לו ספק" כי יעבור לסטמפורד ברידג' בקיץ. "הגעתי להחלטה, והגיע הזמן שכולם יקבלו אותה", הוסיף. "אבל אני שמח שבאיירן מינכן כועסים שאני הולך. זה אומר שעשיתי כאן עבודה טובה".

* שיי גיבן, שעוטה את מדי הזברה של ניוקאסל בתשע העונות האחרונות, חתם על חוזה חדש לחמש שנים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully