וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר בגמר טורניר פראג

13.5.2006 / 17:37

הישראלית ניצחה בחצי הגמר את קנאפי האסטונית 3:6, 0:6. רם וארליך העפילו לחצי הגמר ברומא. הנין-ארדן ופטרובה בגמר בברלין

שחר פאר, המדורגת שלישית בטורניר פראג, העפילה היום (שבת) למשחק הגמר אחרי שגברה בחצי הגמר על קייה קנאפי מאסטוניה, שמדורגת במקום ה-84 בעולם, 3:6, 0:6. בגמר תפגוש פאר את האוסטרלית סמנתה סטוסור (5 בטורניר), שניצחה את הסינית פנג שוואי (7 בטורניר) 1:6, 3:6. אם תצליח םאר לזכות בטורניר, תשלים פאר תואר שני העונה אחרי שזכתה טורניר פטאיה בתאילנד.

בטורניר הזוגות עלתה פאר לגמר בזכות שיתוף פעולה פורה עם מריון ברטולי הצרפתיה. השתיים גברו 2:6, 6:0, 4:6 על מורין דרייק (קנדה) ומילגרוס סקוארה (קולומביה).

צמד הטניסאים הישראלים, אנדי רם ויוני ארליך, העפילו אתמול (שישי) לחצי גמר טורניר הזוגות שנערך ברומא אחרי שגברו על הצמד המדורג רביעי בטורניר, פול האנלי מאוסטרליה וקווין אולייט מזימבבואה, בשתי מערכות - 1:6 4:6. הישראלים מדורגים 6 בטורניר.

היריבים הבאים שלהם יהיו האלופים האולימפיים מצ'ילה, ניקולס מאסו ופרננדו גונזאלס.

הנין-ארדן ופטרובה בגמר בברלין

המדורגת ראשונה בעולם, אמלי מאורסמו, גברה על מרטינה הינגיס ברבע הגמר בברלין, 6:4, 4:6, 4:6.

המשחק הופסק ביום שישי בגלל חושך, וחודש היום (שבת) למערכה האחרונה. הינגיס, שזכתה בטורניר ב-2001 ו-2004, לא יכלה לצרפתיה, שקטפה את התואר ב-1999.

כמה שעות מאוחר יותר, העייפות כנראה השפיעה על מאורסמו וז'סטין הנין-ארדן הבלגית ניצלה את זה כדי לנצח אותה בחצי הגמר 1:6, 2:6. יריבתה של הנין-ארדן במשחק הגמר תהיה נאדיה פטרובה הרוסיה, שניצחה את נה לי הסינית 1:6, 0:6.

פדרר עובד קשה

לפני משחק רבע הגמר של רוז'ה פדרר נגד הספרדי האלמוני יחסית ניקולס אלמגרו, אמר האחרון כי אינו מפחד מהמדורג מספר 1 בעולם. אמר, והוכיח זאת על מגרש החימר המרכזי ברומא.

השוויצרי נאלץ להזיע לפני שניער מעליו את הספרדי בשלוש מערכות קשות, 3:6 7:6 (7:2) 5:7. אלמרגו, המדורג 54 בעולם, היה רגוע, הציל כמה נקודות משחק, וכפה מערכה שלישית, לפני שנכנע לבסוף.

היריב הבא של פדרר הוא דויד נלבנדיאן, שגבר 3:6 3:6 על מריו אנצ'יץ' מקרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully