וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפועל ר"ג נשארה בליגה

יואב ויכסלפיש

12.5.2006 / 18:11

ניצחון 0:3 מול הרכב מוזר של אחי נצרת עשה את העבודה. צור שלום קיוותה לנס, אבל הפסידה 6:5 בבית לבני לוד במשחק מטורף

בשבת הקודמת חגגה הכח רמת גן עלייה היסטורית אחרי 21 שנה מחוץ לליגה הבכירה, היום (שישי) הגיע תורה של הפועל רמת גן לחגוג שיא מועדון מפוקפק של עונה שלישית ברציפות בליגה השלישית. כך נגמרה לה הדרמה האחרונה שנותרה בליגה הארצית, כאשר הפועל רמת גן הבטיחה את הישארותה הדרמטית, בעוד מכבי צור שלום צנחה לליגה א'.

אחרי סיבוב שלישי מדהים בעונה שהחלה עם 9 נקודות מתחת לאפס באדיבות ספרי החשבונות של המועדון והאנשים המופקדים עליהם. רבינוביץ' מהבקרה התקציבית הרשה לשחק אחרי הקנס הכבד והקבוצה רדפה אחרי הליגה בדיוק כמו צפרירים חולון, שנכשלה ותגיע בשנה הבאה, אם בכלל תתקיים, למחוזות כמו אופקים ומבשרת ציון.

רמת גן הצליחה להדביק את הליגה בכוחותיה האחרונים. נצחון החוץ על צור שלום לפני שבועיים והעלייה מעל לקו האדום הביאו 2000 צופים למכתש המשופץ, שנראה בדיוק כמו פעם. למה משופץ? כי האוהדים שיפצו בכוחות עצמם את המתקן כדי שהקבוצה תחזור לשחק בו באמצע העונה, לאחר גלות של כמה שנים עם הג'ירפות בספארי. כוחות המשימה גויסו וזמר הבית איתן מסורי נשמע ברקע עם הלהיטים "סינדרלה" (גביע 2003) ו"שלום לך ליגה ארצית" מסוף שנות השבעים. במרומי היציע הצפוני נצפה שחר כדורי הקפטן שהניף את הגביע והבן של אלי, לשעבר הספונסר הראשי. המקהלות התארגנו בשני היציעים (הצפוני והמזרחי) ולא שכחו לקלל את הסגולים מהכח ולהודיע לשכנים ש"מי שלא קופץ סגול".


הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 0:3

ריח רע נדף מהניצחון הגדול של האדומים במכתש. האורחים הגיעו עם לא מעט שחקני נוער, ואחרי דקות ראשונות של אפטיות התחילו לחשושים על דברים לא כשרים. השופט אף נראה מתעמת עם שחקן אחי נצרת, שמאוחר יותר נשמע אומר שאיש המשרוקית הזהיר אותו שלא ימכור את המשחק. ניסים בן דוד העלה את רמת גן בדקה ה-20, והוסיף את השני שלו ושל הקבוצה בדקה ה-71. 7 דקות מאוחר יותר קבע תומר אזולאי את תוצאת המשחק.

מכבי צור שלום - הפועל בני לוד 6:5

לא משנה מה קרה במכתש, צור שלום יכולה לבוא בטענות רק לעצמה, שכן בכל מקרה לא עשתה את חלקה בעסקה. האורחים, שעקפו את אחי נצרת במחזור האחרון, הובילו 1:3 בפתיחת המחצית השנייה, ורק התעוררת בדקות הסיום נתנה איזושהי מראית עין של דרמה, מכיוון שבאותם רגעים כבר היה ברור שרמת גן בדרך לניצחון.

תוצאות נוספות:

השקמה/רמת חן - הפועל מרמורק 2:0
בית"ר שמשון/ת"א - עירוני טירת הכרמל 1:4
הפועל הרצליה - עירוני קרית אתא 3:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully