וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את הים: סכנין יורדת עם 2:2 מול חיפה

12.5.2006 / 16:00

אחרי 3 שנים נפרדה סכנין מליגת העל ב-2:2 משוחרר מול חיפה. היורדת הייתה טובה יותר מול הרכב ירוק שהציג כמה כשרונות צעירים

בני סכנין ומכבי חיפה כבר סיימו את העונה. הראשונים ירדו ליגה לפני כמה מחזורים, בעוד הירוקים שוב הניפו את צלחת האליפות. השתיים נפגשו בצהרי יום שישי חמים ונעים למשחק חסר חשיבות ומשוחרר, שהציג כדורגל ברמה טובה, עם התקפות מהירות לשני הצדדים, וגם כמה שערים נאים. בשריקת הסיום התוצאה הייתה 2:2.

חאלד חלאילה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-6, תומר חמד, אחד השחקנים הצעירים הלא מעטים שראו היום דשא , השווה בדקה ה-19, וקולאוטי הפך את התוצאה עם גולאסו גדול. 3 דקות מאוחר יותר קבע עבד רבאח את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! סכנין פתחה עם לחץ כבד על האלופה, ואחרי 6 דקות מגיע השער. חיפה מנסה לצאת מההגנה קדימה, אבל עידן טל, במשחקו האחרון במדים הירוקים, מחזיר אחורה לא מדויק, ומאפשר לקונדופוני להתקדם לקרב אחד על אחד מול דוידוביץ'. השוער הודף, אבל חאלד חלאילה דוחק את הרגל כדי לשלוח דרדלה, שבקושי עוברת את הקו, אחרי שבנאדו לא מצליח להרחיק את הסכנה. 0:1 לסכנין.

דקה 19: גול! קלמי סבן מרים מצד ימין, קולאוטי לא מספיק, והכדור עובר על פי והשער ומגיע לתומר חמד. הכשרון הצעיר בועט מדויק ברגל שמאל לפינה הרחוקה של כהן, ומשווה את המשחק ל-1:1.

דקה 49: גול! לא סתם גול, שער ענק. תומר חמד מקפיץ כדור לקולאוטי, והחלוץ הארגנטינאי מקפיץ בנגיעה מהירה מעל למגן, ויורה מהאוויר כדור מצוין לחיבורים. 1:2 לאלופה.

דקה 52: גול! שלוש דקות עוברות והיורדת מצליחה להשוות בהתקפה מצוינת. פיטו משחיל כדור בין המגנים הירוקים לעבד רבאח, שמול דוידוביץ' לא מתבלבל וקובע 2:2.

דקה 68: מסירות כפולות בין בוקולי לחמד מסתיימות בכדור עומק של הראשון לאחרון. הצעיר משתהה מעט וכמעט מאבד את הכדור, אבל מספיק להתעשת בזמן כדי לשלוח כדור למשקוף.

דקה 73: כדור קרן של סכנין מגיע לראשו של גבע ברקאי, שמתרומם גבוה ושולח את הכדור מעבר לידיו המושטות של דוידוביץ'. למזלה של חיפה המחליף עבד כביה מרחיק מהקו.

הרכבים:

בני סכנין: מאיר כהן; עבד רבאח, גבע ברקאי, אלירן חודידה, בסאם גנאים (רמיק יז'רסקי, 46); נידאל חוג'יראת, חאלד חלאילה, מהראן אבו ריא, אדריאן פיטו; מוני עלי, פסקל קונדפוני

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; קלמי סבן, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, אלון חרזי; בירם כיאל, עידן טל, גוסטבו בוקולי, תומר חמד; דודו ביטון (סולימן, 76), רוברטו קולאוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully