וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר רכש את נתניה ונפגש עם ברקוביץ'

רומן רוזנבלט

12.5.2006 / 20:20

בצהריים הסתיימה לה פרשת המכירה הארוכה בהיסטוריה, ובערב המיליונר הגרמני התארח אצל הקוסם הפורש, שמועמד לתפקיד הספורט מנג'ר

עכשיו אפשר להגיד מזל טוב, לפתוח את בקבוקי השמפניה, ולברך על המוגמר. הטרילוגיה, שהפכה לסאגה נגמרה, ומדורי הספורט יכולים לישון בשקט. המיליונר הגרמני דניאל יאמר רכש את מכבי נתניה. באופן סופי. ומוחלט.

אחרי חצי שנה של משא ומתן שכלל סיכומים ופיצוצים, הגיעה הפרשה לסיומה החיובי היום (שישי) בצהריים. בשעה 15:00 התקיים טקס החתימה על ההסכם במשרדו של עו"ד של מכבי נתניה, חן בוחניק, במגדלי עזריאלי בתל אביב. הטקס ארך כחצי שעה במעמד בעלי הקבוצה, דניאל יאמר ו"שושבינת" העסקה, ראש העיר נתניה מרים פיירברג.

הטקס לא היה פתוח לתקשורת ולא התקיימה מסיבת עיתונאים, שכנראה תגיע רק בשבוע הבא. לאחר החתימה יכול יאמר באופן מעשי להתחיל בהכנות לקקאת העונה הבאה, כאשר השליטה בקבוצה תעבור לידיו באופן רשמי בעוד כשבועיים.

כל הצדדים, כולל ראש העיר, נשאו נאומים, כשגם מעט אוהדים הופיעו לאירוע. אחד מהם אף פרץ בבכי מהתרגשות. אשר אלון הופיע כרבע שעה מפתיחת הטקס, חתם במהירות ועזב את המקום. בטקס עצמו הוא לא היה.

איל ברקוביץ' מועמד לשמש בתפקיד הספורט מנג'ר של המועדון, ובתקשורת כבר החלו להתעופף ספקולציות, שבמידה והקוסם אכן יהיה מקבל ההחלטות בנתניה, מרקו בלבול יהיה המאמן. בערב שבת התארח יאמר, שיישאר בארץ עד שבוע הבא, בביתו של ברקוביץ' לארוחת ערב.

מאיר אוזן, מבעלי הקבוצה אמר לוואלה! ספורט לקראת: "זו היתה לידת עכוז, אני מקוה שהתינוק הזה יהיה מוצלח. הקבוצה תעבור ליאמר רשמית בעוד כשבועיים, אך מעשית הוא יהיה הבעלים ויוכל להתחיל בהכנות לעונה הבאה".דניאל יאמר העדיף לא לדבר בשלב זה.

בעקבות חשיבות המשחק של קבוצת הנוער מחר מול בית"ר ירושלים, יעמיד יאמר אוטובוס חינם לרשות האוהדים שירצו להגיע ולעודד. האוטובוס יחכה החל משעה 9:00 בבוקר בסמוך לאיצטדיון "הקופסא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully