וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "בכל המסע הזה, פנצ'ר קטן ואתה חוזר אחורה"

שגיא ניר

12.5.2006 / 11:08

מוטי אמסלם ממתין עם חגיגות ההישרדות של גבעת שמואל, ומגלה שסירב להצעות למכור את באוארס. תמיר: "יתכן שאחזור לאירופה"

רק לפני חודש וחצי, אחרי התבוסה 93:69 ביד אליהו להפועל תל אביב, ביקש מאמן גבעת שמואל דאז, ננו גינזבורג, להחזיר את המפתחות. ממעמקי המקום האחרון עם שני ניצחונות בלבד, התפנה היו"ר מוטי אמסלם להספיד את קבוצתו בכל כלי תקשורת אפשרי. אתמול (חמישי), מול אותה קבוצה ובאותו מקום, השיגה הגבעה ניצחון שביעי בתשעת המשחקים מאז הגיע אליה המאמן עופר ברקוביץ'.

"המהלך הכי חשוב בכל הרצף הזה היה של עופר ברקוביץ', שביקש לשחרר את הזר הרביעי גם אם עמית תמיר יגיע וגם אם לא", אומר הבוקר היו"ר מוטי אמסלם. הגבעה שיחררה את קני וויטהד החלש וצירפה את עמית תמיר שמעבר לאיום שהוא מהווה מחוץ לקשת גם מפנה את הצבע לחדירות של טימי באוארס וג'יי סטרייט. "אנחנו חושבים על הניצחון מהתחלה ובאים עם הרבה אופטימיות", אומר תמיר, ששלשה גדולה שלו וריכוז מקו העונשין היוו חלק מרכזי מהניצחון על הפועל תל אביב. "גם כשאנחנו לא משחקים טוב יש את האמונה שאפשר לנצח. עשינו את הדברים הנכונים בדקות הנכונות. לפעמים אתה נופל בצד ההפוך של המטבע אבל הפעם הצלחנו להתעלות".

בתוך רצף הניצחונות של הגבעה נמצאים שלושה ניצחונות בהארכה, וזאת מבלי להתייחס לשלושה קאמבקים גדולים מול מכבי ראשון לציון, נהריה ומול האדומים אתמול. "אחרי שכבר הרגנו את הקבוצה הזאת, יש תחושה שאנחנו יכולים לחזור מכל מצב. אנחנו לא מרימים ידיים בשום שלב", מסביר אמסלם. תמיר מתאר את החלק של מאמנו: "ברקוביץ הוא מאמן שמדבר בגובה העיניים, הוא מקרין שקט. בדרך שלו הוא מוריד את הלחץ וגורם לכך שנגיע לסוף ונעשה את ההחלטות הנכונות".

"יכולתי למכור את באוארס לקבוצות מיוון ואוקראינה"

החלק המשמעותי בריצה המטורפת של הגבעה שייך לשני אנשים: טימי באוארס וג'יי סטרייט. "סטרייט הוא הפתעה מרעישה" אומר אמסלם, שמגלה שויתר על אפשרות לעשות קופה על באוארס במהלך העונה: "יכולתי למכור את באוארס לקבוצות מיוון ואוקראינה".

ומה עם העתיד? "בכל המסע הזה פנצ'ר קטן ואתה חוזר אחורה", מזהיר אמסלם. "אם ננצח את שני המשחקים הקרובים, המשחק מול רמת גן יהיה לפרוטוקול בלבד. גם ברגעים הכי קשים שלנו לא הרגנו את השחקנים ולא הראנו להם שאנחנו כועסים. אלו אנשים שהולכים איתנו הרבה שנים. גם כששיחררנו הצהרות על ירידה היינו יחד. את הותיקים האלה עוד מוקדם להספיד. אנחנו לא מאלה שזורקים שחקנים שהיו איתנו 7 שנים. אני אשמח שימשיכו בגבעה ושיסיים פה את הקריירה". ותמיר כבר חושב קדימה: "יכול להיות שאירופה תחזור להיות אופציה מרכזית, אבל זה תלוי בהצעות שיגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully