וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת יובנטוס התפטרה

11.5.2006 / 23:34

צמרת הניהול של אלופת איטליה פורשת מהתפקיד בגלל החשדות בפרשת הטיית המשחקים. אינטר ניצחה את רומא 1:3 וזכתה בגביע

הנהלת אלופת איטליה, יובנטוס, הודיעה היום כי היא מתפטרת מתפקידה בראש המועדון. ההודעה מגיעה במהלך פרשת השחיתויות בכדורגל האיטלקי שצברה תאוצה בימים האחרונים.

"צוות המנהלים דיווח על התפטרותו", נמסר בהודעה יבשה.

כל הסיפור החל לאחר חשיפת מספר שיחות טלפון שקיים הג'נרל מנג'ר, לוצי'אנו מוגי, עם משבץ השופטים הראשי בהתאחדות האיטלקית. החקירה התפשטה במהרה בערים טורינו, רומא ונאפולי. נגד הנהלת יובנטוס גם תלונה על אי רישום הפרטים המלאים בעיסקאות רכש שונות שעשה המועדון בשנים האחרונות.

עדיין לא ברור מי יחליף את הצוות המתפטר, וכיצד יטופלו המניות שירדו בעשרה אחוזים. כמו כן, לא ניתן לדעת כעת מה העונש הצפוי למועדון.

יש תואר לאינטר

שתי המאוכזבות של הכדורגל האיטלקי נפגשו הערב (חמישי) למשחק הגומלין בקרב על הפירורים. רומא, למרות ריצה מדהימה באמצע העונה, איכזבה בליגה וככל הנראה תסיים במקום החמישי. על אינטר מיותר להרחיב את הדיבור, ושום דבר לא השתנה מאז 1989 אז זכתה בפעם האחרונה בסקודטו.

המשחק הראשון באולימפיקו הסתיים ב-1:1 ואינטר הגיעה עם יתרון וגם ניצלה אותו. אסטבן קמביאסו הנפלא כבש בדקה ה-6, ובדקה ה-43, שתי דקות אחרי שהחמיץ ממצב נוח, העלה חוליו קרוז ל-0:2.

אובפמי מרטינס הרס את מאזן ה-100% הארגנטינאי כהעלה את הנראזורי ל-0:3 בדקה ה-76 . שבאני נונדה, שנכנס כמחליף, רק צימק לקבוצה מהבירה 10 דקות לסיום, וחתם את התוצאה הסופית 1:3 וגביע לאינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully