וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך מינץ מאמן רמת גן

שגיא ניר

12.5.2006 / 14:58

המאמן הוותיק מצטרף לעולה החדשה המידרדרת, דני פרנקו שאמור היה לעבוד תחתיו החליט לעזוב. ברנר: "הכל תלוי בשני המשחקים הבאים"

חנוך מינץ מצטרף לעירוני רמת גן כמאמן. מיד בתום ההפסד הערב (חמישי) לאליצור אשקלון (84:68) הודיעה הנהלת הקבוצה על המהלך, שנועד לזעזע את המערכת ולהציל את הקבוצה מחזרה בתוך עונה אחת לליגה הלאומית. המאמן דני פרנקו, שהעלה את הקבוצה לליגת העל בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, אמור היה להישאר במערכת ולעבוד תחת מינץ, אך הוא הודיע להנהלת הקבוצה על עזיבתו בעקבות ההתפתחויות. אל פרנקו יצטרף עוזרו, רועי חגאי, שגם הוא לא ימשיך בקבוצה.

יו"ר רמת גן, בני ברנר, התייחס לשינוי ואמר לוואלה! ספורט: "סיפור הירידה לא גמור – הכל תלוי בשני המשחקים הבאים מול רמת השרון וגבעת שמואל. מינץ הצליח להשאיר קבוצות 11 פעמים בליגה הראשונה, כולל פעמיים את רמת גן. יש לו את הקטע ואני מקווה שהוא יצליח". עוזריו של מינץ ברמת גן יהיו ויקטור סקורניק ואמיר עוזי.

בתום המחזור ה-27 מדורגת רמת גן במקום העשירי עם 33 נקודות, אחת פחות מגבעת שמואל ואחת יותר מרמת השרון, אותה היא תארח במחזור ה-29 בזיסמן. הקבוצה תנוח ממשחק במחזור הבא, מה שיתן למינץ שבוע להכין את השחקנים לקראת קרב ההישרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully