וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת-בני יהודה: איוניר דורש מהשחקנים להתרכז בעצמם

יצחק סולומון ויואב ויכסלפיש

11.5.2006 / 22:07

מאמן הפועל נצרת עילית ביקש משחקניו להתרכז במשחק מול בני יהודה, לפני שהם מבררים מה עשתה היריבה לתחתית. סולימאן מוצהב

מאמן הפועל נצרת עילית, מוטי איוניר, קיים באימון היום (חמישי) שיחה ארוכה, בת כחצי שעה, עם שחקניו, בה חזר וביקש מהם לא להתעסק בספקולציות ובמה שקורה במשחק של כפ"ס, אלא אך ורק בבני יהודה: "קודם כל אנחנו צריכים לנצח ורק אח"כ לרוץ ולשמוע מה הייתה התוצאה בנתניה".

שחקנים בקבוצה כועסים על האיסור החמור להתראיין, לאחר שהספונסר הראשי אבשלום נוריאל, איים כי מי שיתראיין יספוג קנס בסך 10,000 דולר. השחקנים כעסו במיוחד כשראו את איוניר מתראיין בנחת לשני צוותי טלוויזיה, בעוד שעליהם נאסר להתראיין.

ההנהלה מצפה למגרש מלא במשחק הבית בשבת מול בני יהודה (19:00). לשם כך, הוזלו מחירי הכרטיסים ל-10 שקלים. פנסיונרים, ילדים ונשים ייכנסו בחינם.

האווירה בימים האחרונים הייתה טובה בעקבות הניצחון מול בית"ר ירושלים, והשתפרה לעומת מה שהייתה בחודשים האחרונים. לאימון הגיע הרב חיים אפללו, שהיה עם הקבוצה בטדי והעניק ברכה מיוחדת לניצחון. גם הפעם העניק הרב ברכה לניצחון על בני יהודה כסגולה להישאר בליגה. אשרף סולימאן המוצהב ייעדר.

חלק מהזרים, ששוריינו עבורם כרטיסי טיסה ליום ראשון, ביקשו מההנהלה לדחות את הטיסה לסוף השבוע הבא, בגלל חששם שלא יקבלו את מלוא החובות.

עובדי חברת האלקטרוניקה "אינטראלקטריק", שהתקינה בזמנו את התאורה במגרש, עובדים מסביב לשעון במטרה לתקן את עמודי התאורה שנפגעו בגלל קצר שהיה לפני מספר ימים, ולאפשר את קיום המשחק.

אבשלום נוריאל הכחיש בימים האחרונים את השמועות לפיהן הוא מתכוון לעזוב בסיום העונה. יחד עם זאת, יש הטוענים כי הוא נחוש לעזוב, ובשלב זה הוא רק מנסה להקנות שקט למערכת. יצוין כי נוריאל כלל לא הגיע למשחק האחרון בטדי.

בעלי "אקווה בר", חברת הקייטרינג שעובדת עם הקבוצה, איימו להחרים את המשחק מול בני יהודה, בגלל חוב של למעלה מ-20 אלף שקל, אבל לבסוף אמרו: נעמוד בהסכם עד סיום העונה בצורה מכובדת, אבל בשנה הבאה אין סיכוי שנעבוד איתם".

הרכב משוער: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, עמי אזולאי, קובי נכטיילר, דודי פדלון, חיים בנון, איגור יאנשבסקי, גיז'רמו ישראלביץ', גיאורגי חריסטוב, זולטן פולופ.

בני יהודה: נקודה תספיק לאופ"א

שחקני בני יהודה יעלו בשבת למשחק ההישרדות של הפועל נצרת עילית במטרה להשיג נקודה יקרה ולהעפיל לגביע אופ"א בפעם הראשונה בהיסטוריה.

אחרי התלבטות החליטו בהנהלה שהקבוצה תצא בשבת בבוקר למלון בנצרת עילית ושם תיערך ארוחת צהריים משותפת חמש שעות לפני המשחק שיחל בשבע בערב.

הרוויה קובאצ'ביץ ואלי אברבנאל לא התאמנו היום (חמישי) אבל אמורים לשחק. הקשר מטה בטורינה חתם על חוזה לעונה הבאה, במהלכה ירוויח כ- 100 אלף דולר, ועשוי להשתלב במשחק. עניין ההסעות לאוהדים טרם הוסדר ומחר (שישי) ינסו בהנהלה למצוא פתרון. כרטיס למשחק יעלה עשרה שקלים בלבד ללא מכירה מוקדמת בתל אביב.

פתיחת האימונים לקראת העונה הבאה מתוכננת ל-2 ביולי אולם תוקדם במידה שהקבוצה תסיים במקום החמישי ותגיע לאינטרטוטו, שגם ממנו אפשר להגיע לגביע אופ"א. במקרה כזה יצטרכו בשכונה להתכונן למשחק נגד נציגת בוסניה או מלטה ב- 1.7 או למחרת.

ההרכב המשוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יניב אלול, ארנסט אטצ'י, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ, ראובן עובד, אסי בלדוט, אלי אברבנאל, משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully