וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הפועל ת"א: רחמין במקום אלימלך

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

12.5.2006 / 13:25

שוער המשנה יפתח בהרכב במשחק שאינו קובע דבר לקבוצה של קשטן. המארחים מקווים להנגאובר של מחזיקת הגביע בדרך לאינטרטוטו

מכבי פ"ת תארח בשבת באורווה את מחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ת"א, ובסיטואציה מסוימת תוכל להבטיח מקום באינטרטוטו. זה יקרה אם תנצח, ומכבי ת"א לא תנצח באשדוד.

העונה שהחלה עם כרטיס לשלב הבתים בגביע אופ"א ונמשכה עם תבוסות באירופה והידרדרות לתחתית, עשויה איכשהו להסתיים עם אופציה לעונה נוספת באירופה. כרטיס לאינטרטוטו מאפשר העפלה לגביע אופ"א במקרה של קמפיין מוצלח בטורניר האירופי המשני. בסיבוב השני תפגוש הנציגה הישראלית את המנצחת בין נציגת בוסניה למלטה ואחר כך את הנציגה הקרואטית או הסלובנית, כך שהמשימה אפשרית. יחד עם זאת, פ"ת לא תלויה בעצמה.

עומר גולן ניסה לחזור השבוע לכושר משחק כדי לעלות לדקות אחרונות על המשטח המשובח באורווה לפני המעבר הצפוי לאנגליה, אבל רק מחר (שישי) יוחלט לגביו סופית. סוכנו, דייויד אבו: "אני מאוד מקווה שעומר ישחק, אבל זו כבר החלטה של גיא לוזון. עומר ישחק באנגליה בעונה הבאה, בפרמייר ליג או בליגה הראשונה. המטרה היא שהוא ישחק שם וההיבט המקצועי חשוב מהכלכלי. כשהוא יתחשל ויבקיע במסגרת זו או אחרת, אין ספק שיום התהילה שלו יגיע".

גולן לא צפוי לפתוח. נאור פסר, ששוהה עם הנבחרת האולימפית באוקראינה, ייעדר מההרכב, ואת מקומו עשוי לתפוס הבלם הברזילאי מרסיו ג'ובאניני. במקרה כזה יחזור קובי גנון לעמדת המגן השמאלי. מההרכב שהפסיד בשבוע שעבר למכבי חיפה ייעדר גם שי דוד הפצוע.

נשיא הקבוצה, עמוס לוזון, בטוח שהחלוץ הקמרוני פטריק סופו יישאר בקבוצה ויחתום על חוזה ארוך טווח. סוכנו, דייויד אבו, אופטימי: "אני לא זוכר זר ברמה כזאת במכבי פ"ת. אם מציעים לו חוזה לשלוש שנים אז סימן שאוהבים אותו גם כבנאדם. הפערים הכספיים ניתנים לגישור וזו תהיה החלטה שלו ורק שלו".

שחר בן עמי, פרקליטו של סלים טועמה, שיהיה שחקן חופשי בתום העונה הבאה, מכחיש פרסומים לפיהם השחקן מעוניין לעזוב. עמוס לוזון: "נשב עם סלים בשבוע הבא. אנחנו רוצים אותו לעוד עונה. אין ספק שנממש גם את האופציה על קאלדיירה".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, כפיר אדרי, סלים טועמה, רוביל סרסור, פטריק סופו.

פגישה עם שי אבוטבול ביום ראשון

שוער המשנה של הפועל ת"א, ניר רחמין, אמור לפתוח בין הקורות במשחק הליגה נגד מכבי פ"ת, במקום שביט אלימלך. המאמן דרור קשטן, יעניק קרדיט לרחמין, במשחק שלא קובע דבר עבור הפועל, שכבר הבטיחה לעצמה את המקום השני.

גיל ורמוט, השוהה עם הנבחרת הצעירה באוקראינה, יחמיץ את ההתמודדות, ומי שאמור להחליפו בצד ימין של הקישור הוא זיטו אוגבונה, שנכנס במקומו במשחק גמר גביע המדינה ביום שלישי.
עומר פרץ החולה נאלץ לוותר על הנסיעה של הנבחרת הצעירה, וכנראה ייעדר מהמשחק בשבת.

ביום ראשון ייפגש סוכנו של שי אבוטבול, רונן קצב, עם נציגי קבוצת הניהול בראשות מוני הראל, במטרה להאריך את חוזהו של הקשר במועדון. שני הצדדים כבר הביעו רצון להאריך את ההתקשרות ביניהם. לעומת זאת, פגישות עם נציגי שמעון גרשון, אסי דומב ויגאל אנטבי, שחוזיהם פגים בסיום העונה, טרם נקבעו.

בהפועל ת"א הבהירו כי למרות שקבוצת הניהול סיכמה עם קבוצת "כתר" על הישארותה בשנתיים הקרובות, אין בפניה מניעה להציע לגרשון חוזה ארוך טווח, כפי שעשתה, מאחר שסמי סגול הסכים לקחת על עצמו את ההתחייבות הכספית העתידית לחוזהו של הקפטן.

מספר אוהדים הגיעו לאימון ביום שישי וחילקו לאוהדים עוגות הודות לזכייה בגביע. האוהדים קיבלו אישור ממשטרת פ"ת ומראשי מכבי פ"ת לפרוס דגל ענק ביציע הנושא את דיוקנו של האוהד ברוך לוי ז"ל ("ברי"), שהלך לעולמו במהלך העונה, עם הקדשה של הזכייה בגביע.

טל חן התייחס למעבר מהחגיגות למשחק האחרון של העונה: "זה די קשה, אבל אנחנו שחקנים מקצועניים שצריכים לדעת לסיים את העונה כמו שצריך. למכבי פ"ת יש את המטרות שלה, אבל אנחנו באים במטרה לנצח. יש משהו באמרה 'כמו שמסיימים את העונה, ככה מתחילים את העונה הבאה', אפילו במובן הפסיכולוגי. זו הפרנסה שלנו, אנחנו מקבלים פרמיות, ואנחנו צריכים לכבד את המועדון בו אנחנו נמצאים, וכמובן את דרור קשטן, שזהו המשחק האחרון שלו כמאמן שלנו".

הרכב משוער: ניר רחמין, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, ברוך דגו, זיטו אוגבונה, אליניב ברדה, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully