וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - כפ"ס: הקבוצה ש"מתאימה לצמרת" רוצה לשרוד

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

11.5.2006 / 22:05

אלי טביב מאמין לקראת המשחק הגורלי בשבת בקופסה: "ביכולת הזו אנחנו מתאימים לצמרת" . בנתניה מתייחסים למשחק במלוא הרצינות

בתום העונה שעברה חזרו מכבי נתניה והפועל כפ"ס לליגת העל. נתניה הוכיחה השנה כי זהו מקומה הטבעי, אבל כפ"ס עלולה להמשיך בשבת במסורת העגומה של נשירה לאחר עונה אחת במילניום החדש, כמו ב- 2000 ו- 2003.

מהירידה הקודמת, עם האווירון ויניב אברג'יל, נשארו בסגל רק לירון זרקו, אייל משומר, ומוחמד קבהא.

סיבוב שלישי כזה לא ראו בקבוצה אי פעם. לא פחות מ- 20 נקודות החזירו את הקבוצה לחיים אבל לא הבטיחו לה עונה נוספת בליגה. ניצחון חוץ מול נתניה, שאיבדה עניין, יבטיח הישרדות בזכות הפרש שערים עדיף על נצרת עילית. תיקו ומטה יספיקו רק אם נצרת עילית לא תשיג יותר נקודות מול בני יהודה, שזקוקה בעצמה לתיקו כדי להגיע לגביע אופ"א.

המאמן אלי אוחנה ימשיך להנות מסגל מלא ולא צפוי לבצע שינויים בהרכב שניצח ביום ראשון 0:1 את סכנין. הקבוצה אמורה להמשיך במערך 4-4-2 עם יבואה וכנפו בחוד. בן לוז נעדר מהאימון של יום חמישי (אשתו ילדה), אבל ישחק בשבת.

היו"ר גבי קצרה: "לא עשינו הכנות מיוחדות. השחקנים יודעים כבר חודשיים שכל משחק הוא מכריע ולשמחתי מביאים נקודות. בכל מקרה, רוב הסגל חתום גם לעונה הבאה. נקווה שנישאר ונבנה סגל איכותי"

הבעלים אלי טביב, 11 שנים במועדון, משדר אופטימיות: "הייתי כאן בשתי הירידות הקודמות, אבל אנחנו לא מתעסקים במה שהיה לפני שנים. לא היה כזה תקדים של סיבוב שלישי כמו השנה, כשצברנו נקודות בקצב של אלופה. אני מאמין שננצח. לדעתי עם הקאדר הקיים מקומנו הטבעי בין חמש הראשונות, אבל הגענו להישרדות במחזור האחרון בגלל חוסר מזל בתחילת העונה.

"לא השכלנו לנצח ואיבדנו נקודות, אבל ביכולת הזאת אנחנו מתאימים לצמרת. אני שמח שחיזקתי את הקבוצה במקומות הנכונים עם בן לוז, יבואה, וכנפו. נוצרה כימיה בין השחקנים וככה באות תוצאות. לאלי אוחנה אין מעניק הישארות בליגה אבל השאלה היא לא כסף אלא העתיד של כולנו. אף אחד לא חושב כאן על כסף. אני סומך על השחקנים ועל הקב"ה שבניגוד לעבר הפעם ננצח".

האוהדים זוכרים את הפנדל המפוקפק ששרק אלון יפת ב- 2000 והוריד את הקבוצה, אבל טביב לא חושש מהשיפוט: "מאיר לוי שופט מצוין. אחד הבכירים בארץ, ואת זה כולם יודעים".

20 אוהדים היו היום בכותל המערבי והתפללו להצלחת הקבוצה. המכירה המוקדמת בעיר כוללת רק כרטיסי מבוגר במחיר 88 שקל והאוהדים האשימו שוב את אשר אלון, הבעלים של מכבי נתניה, בטרפוד מכירת כרטיסי נוער. שלושה אוטובוסים צפויים לצאת למשחק מאיזור האיצטדיון בחמש אחר הצהריים.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה

נתניה: מצפים לחתימה

היום ב-12 בצהריים (שישי) אמורה להתקיים החתימה על הסכם העברת מכבי נתניה לידי דניאל יאמר, בנוכחות הבעלים, יאמר ועורכי דינם.

במכבי נתניה מתכוננים במלוא הרצינות למשחק מול הפועל כפר סבא כאשר בקבוצה מודעים לעובדה שעיניים רבות יהיו נשואות למשחק החשוב, וייבחנו את הרוח הספורטיבית של הקבוצה. שחקנים בקבוצה ואנשי הנהלה דיברו הרבה בימים האחרונים על החשיבות בנתינת הופעה טובה וספורטיבית.

טל בנין לא ישחק גם השבוע ולמעשה מסתבר שכבר לפני שלושה שבועות סיים את העונה. כמו כן ימשיכו להיעדר ישראל זביטי המחלים מצהבת, ואיברהים עבדול ראזאק, שחזר הבוקר לישראל וערך אימון ריצה קל למרות הקרע ברצועה הצולבת. השחקן מתעקש לחזור לאימונים אך בקבוצה מעריכים כי בסופו של דבר יבין כי עליו לעבור ניתוח לשיחזור הרצועה.

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, לא יוכל להיעזר בשחקני הנוער בגלל שאלו יתמודדו ביום שבת בבוקר במשחק מול בית"ר ירושלים, כשחרב הירידה על צווארם. אם תינצל מנשירה, תוריד נתניה את קבוצת הנוער של הפועל כפר סבא. כלומר, נתניה עשויה להוריד שתי קבוצות כפר סבאיות ליגה בשבת הקרובה.

לפני משחק הבוגרים ייערך המשחק המסורתי בין שתי קבוצות אוהדים לזיכרו של אוהד הקבוצה החייל רון לביא ז"ל.

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, גולן חרמון, דקל קינן, אסי וסיהון (חמודי בריק), גיא טוביאק, לאוניד קרופניק, אמיר טגה, אלן מסודי, איברהים סאמד אוקוצ'ה, פפי קימוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully