וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשתה של טוטנהאם למשחק חוזר

11.5.2006 / 16:12

הנהלת הליגה טענה כי בקשת התרנגולים היא "חסרת בסיס", ואיחלה לטוטנהאם הצלחה בגביע אופ"א בעונה הבאה. ברבאטוב בדרך למועדון

בקשתה של טוטנהאם למשחק חוזר מול ווסטהאם במסגרת המחזור האחרון של הפרמיירליג, נדחתה על ידי הנהלת הליגה. כזכור, בהתחלה ביקשה הנהלת התרנגולים לדחות את המשחק בעקבות הרעלת קיבה מסתורית שהשפיעה על בריאותם של עשרה שחקנים בסגל, אבל המשחק נערך כסדרו. טוטנהאם הפסידה 2:1 לווסטהאם, איבדה את המקום בליגת האלופות, וביקשה לקיים משחק חוזר.

הבקשה נדחתה מכיוון שלבקשה "אין בסיס", כדברי הפרמיירליג: "למרות הסימפתיה לבעיה של המועדון, אנחנו חייבים לנהוג באופן שוויוני כלפי כל הקבוצות, וזאת כדי להגן על התחרותיות בליגה. אומנם עובדה היא כי משקל גדול הונח על המשחק הספציפי הזה, אבל הוא היה רק אחד מתוך 380 משחקים במשך תשעה חודשים.

"אנחנו יודעים כי המקרה המצער פגע מאוד בטוטנהאם, שוודאי מרגישה כי מדובר בסיטואציה לא הוגנת, אך גם מאמינים שהמועדון ישים את המקרה מאחוריו ויתרכז בהצלחה בגביע אופ"א בעונה הבאה".

יו"ר טוטנהאם סירב להגיב לפסיקה, אך רמז כי הקבוצה תמשיך את מחאותיה בנושא.

10.7 מיליון יורו עבור ברבאטוב

עוד בטוטנהאם, הקבוצה קרובה לסכם עם החלוץ דימיטר ברבאטוב. התרנגולים צפויים לשלם 10.7 מיליון יורו עבור שירותיו של הבולגרי בן ה-25 של באייר לברקוזן. לברבאטוב, שמדורג שני במלכות השערים של הבונדסליגה (אחרי קלוסה) עם 20 כיבושים, חוזה עד 2009 במועדון, אך טוטנהאם מוכנה לשלם את הסכום הדרוש לשחרורו.

* עוד באנגליה, המנג'ר של העולה החדשה לפרמיירליג שפילד יונייטד, ניל וורנוק, סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות במועדון. גם סטיב קופל, המאמן של רדינג, העולה השנייה לפרמיירליג, האריך את חוזהו לעונה נוספת. קופל נבחר למאמן העונה בצ'מפיונשיפ.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully