וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין עוזב את הפועל פ"ת

ניר איסקוב

11.5.2006 / 16:20

המאמן נפגש עם הבעלים רונן אלעד, והוחלט כי הוא יסיים את תפקידו בסיום העונה. לחמן מועמד מוביל, ציון דלל מצטרף לבעלות

ניר לוין לא ימשיך בעונה הבאה כמאמן הפועל פ"ת. כך סוכם בפגישה שערך היום (חמישי) לוין עם הבעלים רונן אלעד. לוין מחזיק בחוזה, שעל פיו הוא אמור להמשיך במקרה שהקבוצה נשארת בליגת העל ואלעד נשאר הבעלים, אולם היום כאמור, הצדדים ביטלו את הסיכום ביניהם.

לוין עצמו הסתפק בתגובה תמיציתית: "הייתה פגישה ברוח טובה, והחלטנו שאני לא אמשיך. אני מתכוון להכין את הקבוצה למשחק נגד בית"ר ירושלים בצורה טובה, למרות הסגל החסר".

לאחרונה פורסם כי אייל לחמן הוא המועמד המוביל לתפקיד, למרות שהוא עצמו טוען בתוקף כי לא קיבל פנייה מהמועדון. ההערכה היא כי פנייה אליו תיעשה בקרוב.

בעניין אחר, מאיר שמיר הודיע אתמול (רביעי) לאלעד כי אין בכוונתו לחזור להיות הבעלים, וכי הוא מעדיף לתמוך בקבוצה כספונסר ראשי, כפי שעשה העונה.

לעומת שמיר, ציון דלל, הבעלים של חברת "המבחן של המדינה", אמור לסכם בשבוע הבא סופית עם אלעד על הצטרפותו כשותף לבעלות על המועדון. דלל דרש כי כל הגורמים הקשורים בהפועל פ"ת, שחקנים, צוות מקצועי, חברי עמותה והנהלה, יחוייבו לרכוש מנוי לעונה הבאה.

"כל מי ששייך להפועל פ"ת הוא חלק מהמשפחה והוא צריך לתרום", הסביר דלל. "אהבה ואהדה גם עולים כסף. שני המנויים הראשונים שיימכרו יהיו מנויי זהב, והם יימכרו לרונן אלעד ולציון דלל כדוגמא אישית".

פ"ת תסבול מסגל חסר לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. שמעון אבוחצירא ועידן סרור (אולימפית), טוטו תמוז ושגיב כהן (נבחרת נוער), גל כהן, מוטי קקון ואלנתן סלמי (פצועים) ייעדרו בוודאות. גיא שמיר הפצוע, ערך היום אימון חלקי, ושיתופו מוטל בספק.

אוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע לאימון המסכם בשבת (קיבוץ עינת, 11:00) כדי למחות על מעבר אפשרי של טוטו תמוז למועדון אחר ונגד האפשרות כי גם יוסי שבחון יעזוב. שוקי נגר, אחמד קאסום ומהרן אבו ריא, שלושתם מבני סכנין, הוזכרו כמועמדים להצטרף בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully