וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו מזגזג חזרה לחיפה

הקפטן החליט לממש את חוזהו לעונה הבאה לאחר פגישה עם יעקב שחר: "יש בי נכונות להישאר". רוני לוי רוצה את יוסי שבחון

קפטן מכבי חיפה, אריק בנאדו, סיכם היום (חמישי) עם יו"ר המועדון, יעקב שחר, על מימוש החוזה שלו בעונה הבאה בקרית אליעזר. כך אישר לוואלה! ספורט סוכנו של הבלם, עובד קראוס, שנכח בפגישה בין השניים.

השלושה סקרו בפגישה את הבעיות שהובילו למשבר הנוכחי וסיכמו כי יעשו את הכל על-מנת לפתור את הבעיות וליישר את ההדורים. בסיום הפגישה אמר בנאדו: "אחרי השיחה עם יענקל'ה, יש בי נכונות להישאר במכבי חיפה".

רק ביום שני פרסם בנאדו הודעה לתקשורת, בה הודיע כי החליט לעזוב: "הגעתי להחלטה הקשה בחיי, זהו רגע קשה מאוד בקריירה שלי. אני בחיפה מגיל 9, היא חלק מהחיים שלי, אבל הגעתי לרגע שאני צריך להקשיב ללב. ההחלטה התקבלה אחרי הרבה לילות ללא שינה".

את ההודעה פרסם בנאדו יממה לאחר פגישה שקיים בתחילת השבוע עם שחר, שהיום כאמור ריכך את הקפטן, והניא אותו מכוונתו.

מיכאל זנדברג נפגש אתמול (רביעי) עם שחר על מנת ללבן את הדברים בעניינו אבל היום טרם החליט על עתידו, כשבימים הקרובים יהיו התפתחויות בגזרתו. גם האופציה של מכבי חיפה אינה נפסלת על הסף. תומר לוי, "הארץ", מדווח כי מאמן חיפה רוני לוי רואה את קשר הפועל פ"ת יוסי שבחון כמחליף הולם לזנדברג, והקבוצה עשויה לפנות לפ"ת בעניינו של השחקן, המחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון.

מכבי חיפה תגיע למשחק מול סכנין (שישי 16:00) בסגל חסר מאוד, ממנו ייעדרו שחקני הנבחרת האולימפית שנמצאת באוקראינה, ליאור רפאלוב, תום אלמדון, שלומי ארבייטמן, ושי מימון.

אדורם קייסי ימשיך להיעדר בגלל פציעה. עדן בן בסט פצוע גם הוא ובספק למשחק. מיכאל זנדברג מורחק ורפאל אולארה קיבל אישור לסיים את העונה שבוע מוקדם יותר וכבר נמצא בביתו בצ'ילה. פרננדו לורפיסה חולה אבל ככל הנראה ישחק.

לנוכח הסגל הדליל הועלו 5 שחקני נוער על מנת לעבות את הספסל.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ' (אמיר אדרי), קלמי סבן, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרשווילי, גוסטבו בוקולי, חביאר דירסאו, פרננדו לורפיסה (בירם כיאל), עידן טל, תומר חמד, רוברטו קולאוטי (עדן בן בסט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully