וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק לא התרשם מקורביס

אסף שקד

11.5.2006 / 14:36

הבעלים של בית"ר ירושלים נפגש עם המאמן הצרפתי, שכנראה לא יוחתם. גורם בצוות המקצועי: "אפק יהיה שחקן מוביל בעונה הבאה"

הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, נפגש היום (חמישי) עם המאמן הצרפתי רולאן קורביס, שהציע את עצמו לאימון הקבוצה.

קורביס לא הותיר רושם מיוחד על גאידמק, ועל פי גורם במועדון: "סיכוי קלוש שהוא יחתום". המאמן הצרפתי, שהגיע לפגישה מלווה במוטל'ה שפיגלר, יחזור הערב למולדתו.

מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, נעדר היום (חמישי) מאימון הקרבוצה, לאחר שהמריא אתמול (רביעי) לצרפת, כדי לנסות לסכם עם אחת הקבוצות המעוניינות בו, אספניול וסנט. אטיין, לעונה הבאה.

על פי דבריו של מאמן הכושר, אריק בלונדל, שכן נשאר בארץ, פרננדז קרוב לחתימה בסנט אטיין, ומייד אחר המשחק ביום ראשון, הוא יעזוב את הארץ ויסיים את "ההרפתקה הישראלית".

בלונדל אישר כי מאור מליקסון נמצא חזק בתוכניות של פרננדז בעונה הבאה, ואם מליקסון לא ישחק בבית"ר, רוב הסיכויים שהוא יהיה שחקן של המנג'ר הצרפתי בקבוצה העתידית שלו.

בבית"ר הכחישו כי יניב קטן נמצא על הכוונת של המועדון: "נכון לעכשיו, אין התעניינות בשחקן ולא תיעשה פנייה אליו, אלא אם כן, המאמן שיגיע ירצה אותו".

פבריס פרננדז נמצא בנתק עם לואיס פרננדז, ואין לו כוונה לעבור עם לואיס לקבוצה בה יחתום. כך הבהירו בבית"ר ירושלים. "פבריס מחזיק בחוזה לעונה נוספת, והוא כבר אמר לנו שהוא מעונין להישאר", אמר לוואלה! ספורט גורם במועדון. "הודענו לו שגם אנחנו מעוניינים בו, ורק אם יקרה משהו בלתי צפוי, הוא לא ישחק בבית"ר. בכל מקרה, אם הוא לא ישחק בבית"ר, קשה להאמין שהוא ישחק בקבוצה בה לואיס יאמן. אנשים נוטים ליחס לשניים קשר טוב כי הם צרפתים, אבל במקרה הספציפי הזה, הדבר לא נכון".

במהלך המשחקונים הפנימיים באימון היום (חמישי), בלט עמרי אפק, שנראה יותר משוחרר בתקופה האחרונה. אפק מחזיק בחוזה לשנתיים הקרובות בבית"ר, ועשוי להיות השחקן המוביל של הקבוצה ללא קשר לזהות המאמן הבא, כך לפי דברי גורמים בצוות המקצועי. "הייתה לו עונה לא קלה, שבמהלכה הוא לא שיחק הרבה, אבל כבר בעונה הבאה הוא יהפוך להיות שחקן ישראלי מוביל", אמרו שם.

עמית בן שושן חזר להתאמן היום באופן חלקי, ונראה כי יהיה כשיר למשחק מול הפועל פ"ת ביום ראשון. למעשה, בן שושן הוא החלוץ היחיד בסגל הירושלמי. ליאור אסולין שוהה במבחנים במארסיי, ברק יצחקי נמצא עם הנבחרת הצעירה באוקראינה ודויד אגאנסו סיים את דרכו בקבוצה.

אגב, אגאנסו ניצל את רגעיו האחרונים בארץ לטיול בירושלים.
אבירם ברוכיאן, שאמור היה להישאר בארץ לנוכח הצטרפותו של יצחקי למסע האולימפית, המריא עם הנבחרת בסופו של דבר גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully