וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי ת"א: אלי כהן מועמד

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

12.5.2006 / 13:57

מאמן הפועל ב"ש אשתקד עשוי להגיע לקרית שלום בעונה הבאה, גם לוין, בן שמעון ואיוניר באים בחשבון. אשדוד בדרך לטלטלה בקיץ

מכבי ת"א עדיין מאמינה באפשרותה להגיע לאירופה בעונה הבאה, והבוקר (חמישי) המשיכה הקבוצה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מ.ס אשדוד.

במחזור הנעילה חייבים הצהובים לנצח את האשדודים, ולקוות להפסד של בני יהודה מול נצרת עילית. במידה ששני התנאים הללו יתקיימו, תסיים מכבי במקום הרביעי ותהיה בגביע אופ"א בעונה הבאה.

מהאימון נעדרו הפצועים שכבר סיימו למעשה את העונה, הקפטן אבי נמני, ארז מסיקה, משה מישאלוב ורועי דיין. ג'ובאני רוסו שוב לא התאמן וקיבל טיפול פיזיותרפי, אבל הקרואטי יהיה כשיר למשחק החוץ מול מ.ס. אשדוד (שבת, 19:00). ליאור ז'אן שוהה עם הנבחרת הצעירה באוקראינה, וייעדר.

"מבחינתי, המשחק האחרון מאוד חשוב, כי הוא יכול להעניק לנו מקום בגביע אופ"א", אמר שוער הקבוצה לירן שטראובר לאתר הרשמי של הקבוצה, "אני מאמין שהקבוצה תגיע במלוא הרצינות. קודם כל עלינו לעשות את העבודה שלנו, ואם גם התוצאה מהמשחק השני תהיה לטובתו, אז נוכל להגיד שהוצאנו משהו מהעונה הזאת".

עוד הוסיף שטראובר ואמר: "יכולנו להבטיח את המקום הרביעי כבר לפני מספר מחזורים, אבל עשינו מספר טעויות. עלייה לאופ"א תמתיק עם מעט סוכרזית את העונה".

מאמן הקבוצה טון קאנן התייחס לספקולציות התקשורתיות לגבי עתידו בישראל: "תוך שבוע אקבל תשובה סופית ממכבי ואז אחליט על המשך דרכי. הביעו בי התעניינות, ואני אישית אוהב את הארץ ומעוניין להישאר ולאמן בה, אתייחס לכל הצעה בכובד ראש".

לגבי מחזור הסיום וכרטיס אפשרי לאופ"א אמר קאנן: "הגעה לאופ"א תשפר מעט את ההרגשה של סיום העונה, מועדון כמו מכבי צריך לשחק באירופה. אני אכין את הקבוצה ב 100 אחוז כדי להשיג את המטרה הזאת".

חלוץ הקבוצה אופיר חיים התייחס אף הוא לסיום העונה המתקרב: "אצלי אין משחקים של סוף עונה, בכל משחק אני מחויב לניצחון עבור המועדון, לקהל ולעצמי".

לגבי הקרב על המקום הרביעי הוסיף חיים: "המטרה כרגע היא כרטיס לאופ"א, אנחנו דרוכים ומוכנים למרות שזה לא תלוי רק בנו. אנחנו נצטרך לעשות את שלנו ולנצח באשדוד, שהיא קבוצה מצוינת, ואחר כך לקוות לניצחון של נצרת עילית שגם היא נלחמת על הישארות בליגה".

אלי כהן, שעבד אשתקד בהפועל ב"ש, הוא אחד המועמדים להדריך את מכבי ת"א בעונה הבאה. החלטה סופית בעניין צפויה להתקבל בתחילת השבוע הבא. מועמדים נוספים: רן בן שמעון, מוטי איוניר וניר לוין. כפי שכבר פורסם, טון קאנן לא ימשיך.

שחקן התקפה מקונגו, ג'וניור מוקוקו בן ה-22, נחת בארץ בלילה שבין רביעי לחמישי להתרשמות למשך כשבוע.

מוקוקו, אשר משחק בעמדת ההתקפה מתחת לחלוצים ערך בשישי את אימון הבכורה שלו בקרית שלום. במהלך השבוע הקרוב ינסה הצוות המקצועי להתרשם מהשחקן, וייתכן אף כי הוא ישולב במשחק הקבוצה מול בוקה ג'וניורס בשבוע הבא.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, כריסטיאן גונזאלס, אלווין בג'ירי, סאלם אבו סיאם, אבי יחיאל, שירן ייני, ג'ובאני רוסו, אופיר חיים, גיאורגי דמיטרדזה, ז'וזה דוארטה.

אשדוד מסיימת עונה מאכזבת

מ.ס. אשדוד תסיים בשבת עונה בינונית במשחק בית מול מכבי ת"א, שעדיין חולמת על גביע אופ"א, אליו הגיעה אשדוד אשתקד.

הקבוצה עלולה לעבור בקיץ טלטלה רצינית ולאבד בין היתר את בלסינג קאקו, דוד רביבו, עידן שריקי ומאור פרץ.

סוכנו של קאקו, דייויד אבו: "באשדוד החליטו לא לממש את האופציה על בלסינג. כרגע כרטיסו חוזר בשבוע הבא למכבי ת"א ואלי דריקס יצטרך למצוא פתרון. אני מנסה למצוא לו קבוצה מליגת המשנה באנגליה".

דוד רביבו מועמד לעבור למכבי חיפה או ללוס אנג'לס גלקסי מהליגה האמריקאית. "בשבוע הבא נהיה יותר חכמים. קודם חשוב לסיים יפה את העונה הזאת", הוא אומר. מאור פרץ, עידן שריקי והשוער יניב בן ישי, שכמעט לא שיחק העונה, עשויים לעזוב.

באשדוד מחכים למונדיאל כדי לנסות למכור את השוער סמי אג'יי לקבוצה בחו"ל. יוסי אופיר ואדיר טובול ימשיכו בקבוצה. מחנה האימונים עשוי להיערך שוב בהולנד בגלל בעיות עם המלון שהוצע לקבוצה בגרמניה. מאור פרץ לא ישחק בשבת בגלל צהובים.

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, אוצ'ה שריף, אדיר טובול, דוד רביבו, בלסינג קאקו, יוסי אופיר, עמנואל אביידה, עידן שריקי, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully