וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס בורשארד מועמד להחליף את וויצ'יץ'

11.5.2006 / 11:52

לפי מקורות בספרד, מכבי ת"א יצרה קשר עם נציגיו של הסנטר האמריקאי, 2.11 מטר, בן ה-26, בעל עבר של ארבע עונות ב-NBA

במכבי ת"א מתחילים להתכונן ליום שאחרי ניקולה וויצ'יץ'. הקרואטי עדיין לא החליט על עתידו והסיכויים שימשיך בצהוב לא מעטים, אבל במכבי מעדיפים שלא להשאיר דבר ליד המקרה וכבר החלו בבדיקת מועמדים פוטנציאליים, אם וכאשר.

מקורות בספרד מוסרים, כי אחד המועמדים לרשת את מקומו של וויצ'יץ' במכבי הוא קרטיס בורשארד (26, 2.11), הסנטר האמריקאי של גראנדה הספרדית. דובר הקבוצה הספרדית אישר כי "השחקן קיבל הצעות מכמה קבוצות בכירות ביבשת".

בורשארד נחת בספרד בינואר האחרון, לאחר ארבע שנים רוויות פציעות ב-NBA, ומאז ביסס את מעמדו כאחד הסנטרים הטובים בליגה הספרדית, אם לא הטוב שבהם. ב-17 המשחקים ששיחק עד כה בליגה העמיד האמריקאי ממוצעים של 15.9 נקודות ו-9.3 ריבאונדים ב-28 דקות.

חוזהו של בורשארד מסתיים בקיץ והוא יהפוך לשחקן חופשי. כבר כעת ברור שבורשארד ייפרד מגראנדה הצנועה ויחפש מועדון גדול הרבה יותר. סוכנו כבר הודיע, שמי שתחפוץ בשירותיו של הטאלנט תצטרך להיפרד מסכום בן שבע ספרות, ולפי עיתונאים מקומיים מכבי הביעה בו עניין ואף יצרה קשר ראשוני עם נציגי השחקן. גם ברצלונה וקבוצות צמרת נוספות בספרד עשויות להיכנס למירוץ על שירותיו בקיץ. הקבוצה הקטלונית מוזכרת גם כמי שמעוניינת בשירותיו של ניקולה וויצ'יץ', כאשר שם נוסף ברשימת האפשרויות שלה בעמדת הסנטר הוא לזארוס פפדופולוס, היווני של דינמו מוסקבה.

בורשארד הוא סנטר מגוון, שלדברי אנשי כדורסל אמריקאים, "אם לא היה היה כל כך שברירי ומועד לפציעות, יכול היה להפוך לאחד מעשרת הסנטרים הטובים ב-NBA ". הוא בוגר מכללת סטנפורד, ובעונת הסניור שלו, שהיתה נטולת פציעות כמעט לחלוטין, סיפק ממוצעים של 16.9 נקודות, 11.4 ריבאונדים, 3 חסימות ו-2.1 אסיסטים ב-31 דקות.

אנשי הליגה הטובה בעולם הוקסמו מהסנטר הגבוה והאתלטי, ובדראפט 2002 נבחר בורשארד במקום ה-18 על ידי היוטה ג'אז. הוא חתם על חוזה לארבע שנים, אלא שבשנתיים הראשונות שלו בלבן-סגול הוא הושבת עקב פציעות חוזרות ונשנות בברך ובקרסול רגל ימין וראה פרקט 16 פעמים בסך הכל. בעונת 2005 הצליח בורשארד לא לשבור או לקרוע שום חלק בגוף ושותף ב-67 משחקים, בהם קלע 3 נקודות והוריד 3.3 ריבאונדים ב-12.8 דקות בממוצע. באוגוסט 2005 נכלל בטרייד הגדול בהיסטוריה של ה-NBA ועבר לבוסטון סלטיקס, ממנה נפלט בראשית העונה. משם עבר בורשארד לגראנדה, ומי יודע, אולי בשנה הבאה יכדרר ביד אליהו.

הדובר של קבוצת גרנאדה, חוסה לואיס מתאו, סיפר לוואלה! ספורט: "קרטיס מסיים חוזה בקבוצה בחודש יוני. אנחנו נשמח שימשיך איתנו, הגשנו בפניו הצעה לפני חודש, אבל הוא עדיין לא החזיר לנו תשובה. קרטיס רק אמר לנו שהוא ירצה לחכות כדי לבחון הצעות שהוא קיבל מקבוצות אחרות, כמה מהן, לדבריו, מקבוצות בכירות וגדולות. בשבילנו הוא שחקן חשוב מאוד, הוא התחבר לעיר, לאוהדים ולמאמן, והיינו מאוד רוצים שהוא ימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully