וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן: "אני עוזב בראש מורם"

11.5.2006 / 11:34

למרות ההפסד 4:0 לסביליה בגמר גביע אופ"א, מנג'ר מידלסברו טען: "השחקנים יכולים להיות גאים". קאנוטה: "אנחנו הרבה יותר טובים"

מנג'ר מידלסברו, סטיב מקלארן, סיפר אמש (רביעי) על העצב הגדול ששרר במועדון אחרי ההפסד לסביליה 4:0 בגמר גביע אופ"א. "היה דכדוך קשה בחדר ההלבשה שלנו אחרי המשחק, אבל השחקנים צריכים להיות גאים על מה שהם השיגו העונה", סיפר המאמן הבא של נבחרת אנגליה.

"אסור לשכוח שמדובר בעיר אירופאית קטנטנה, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים להסתדר ברמות הגבוהות ביותר. ברור לי שהתוצאה אינה משקפת את הבדלי הרמות בין הקבוצות", אמר מנג'ר בורו, "להגיע לגמר היה פרס עבור השחקנים, אבל זה לא ייגמר פה".

מקלארן סיפר שהוא אמר לשחקניו ש"זוהי רק ההתחלה. ההעפלה לגמר יכולה להוות מקפצה לקראת השנים הבאות, ולהמשיך להגיע להישגים". מקלארן התלונן גם על השיפוט וטען כי הגיע לקבוצה פנדל על עבירה על וידוקה בתוך הרחבה, אך סיכם: "אני עוזב בראש מורם, ואני גאה בשחקנים שלי".

"אנחנו הרבה יותר טובים מהם"

מנגד, בסביליה התמוגגו מאושר בעקבות הניצחון, שמהווה תואר ראשון לאנדלוסים בחצי העשור האחרון, מאז זכו בגביע המלך ב-1948. נשיא המועדון, חוזה מאריה דל נידו, היה על סף דמעות בסיום המשחק: "לא זכינו בכלום מאז שנת 1948, אבל עכשיו אנחנו מחזיקי גביע אופ"א. היום אני האיש הכי גאה בעולם, והטוב עוד לפנינו. עכשיו אני רק מקווה שברצלונה תנצח את ארסנל בגמר האלופות, ונוכל לשחק נגדם בסופר-קאפ במונאקו".

חלוץ הקבוצה פרדי קאנוטה היה נרגש מאוד בסיום המשחק: "בורו עשו עונה יפה, אבל אנחנו הרבה יותר טובים מהם, והגיע לנו לזכות בגביע. היינו מוכנים לזה שהם ישחקו עם ארבעה חלוצים, כי הם עשו את זה כבר כמה פעמים העונה, ואני מאושר מזה שהצלחנו לנצח".

מאמן הקבוצה חואנדה ראמוס סיכם: "היה כל כך הרבה מתח ולחץ באוויר לפני המשחק, אבל הסבל היה שווה את זה, כדי להביא את השמחה הזאת לאוהדים".

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully