וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והבה לא שיתף פעולה, סיפור המכירה של ירושלים נסגר

יניב בן חקון וניר גרוסמן,

11.5.2006 / 7:49

שוער הפועל ירושלים הוא המקור של ויקטור יונה בפרשת וינטר, אבל בויצמן יער אמרו ש"הכל חרטא ברטא", בגלל סירובו של השוער להיחקר

יניב והבה, שוער הפועל ירושלים, הוא המקור של היו"ר ויקטור יונה בפרשת המכירה לכאורה בוינטר. בשבת בלילה (כמה שעות לאחר שהכח ניצחה את הפועל ירושלים 0:4), התקשר והבה ליונה וסיפר לו כי שמע ששחקנים בקבוצתו מכרו את המשחק.

כבר למחרת כינס יונה ישיבת הנהלה מיוחדת בה נכחו המאמן יאיר אסייג, עוזר המאמן, שלומי עמר, המנהל איתן אפריים וויקטור יונה. והבה, שהגיע לפגישה יחד עם אסי טובי, סירב להיכנס לפרטים ולא מסר את שמות השחקנים החשודים. יונה עוד ניסה ללחוץ על והבה בניסיון להוציא ממנו שמות, אבל השוער סירב.

"בסוף המשחק שמעתי יותר מדי דיבורים ולחשושים על מכירת המשחק נגד הכח", אמר אתמול והבה. "התייעצתי עם עורך הדין שלי, יוסי שפרלינג, והגענו להחלטה משותפת שבתור שחקן שאכפת לו מהקבוצה, יש לו מענק עלייה ורוצה לשחק בליגת העל בשנה הבאה - מחובתי לספר לויקטור יונה. אני רוצה להאמין שכל ספורטאי היה נוהג כמוני במצב דומה. לא אמרתי ליונה אם זה נכון או לא נכון, וחס וחלילה לא הזכרתי שמות, כי בעצמי לא רציתי להאמין".

דיברו איתך ממשרד החקירות ויצמן-יער?

"כן, דיברו איתי. הם היו אצלי בבית כעשר דקות, אבל לא שיתפתי איתם פעולה. היה איזה חוקר נחמד, אבל הדברים האלה לא תלויים בי. זה כמו שאני לא אגיד לך מאיזה אנשים שמעתי".

שמעת מאנשים רציניים, אמינים?

"וואלה, עד כאן. אין תגובה".

לאור העדות של והבה, קצת תמוה שמשרד החקירות ויצמן-יער החליט לאחר 48 שעות של חקירה לסגור את התיק. מהמשרד נמסר אתמול מוקדם יותר: "עקב חוסר ראיות והוכחות בתיק, ובגלל שהחקירה לא מתפתחת לכיוון ממשי, נמליץ להתאחדות לסגור את התיק". גורם בכיר במשרד הוסיף: "חקרנו את המקור ולא ראינו ביסוס. הכל כאן חרטה ברטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully