וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשנה הבאה אעניק לקטן שי אליפות"

רומן רוזנבלט

11.5.2006 / 7:36

שחר נאם במסיבת האליפות של מכבי חיפה, רמז לבאות ואיחל הצלחה לטל בבולטון. בנאדו עשוי להמשיך עונה נוספת

במכבי חיפה התפנו אתמול (רביעי) לערוך את מסיבת האליפות הרשמית של המועדון. מסיבת הניצחון כללה קליפ שסיכם את עשרת אליפויות הקבוצה, שיר אליפות חדש בביצועה של הזמרת שרית חדד והענקת שי לשחקנים, שכולל את הלוגו של מניין האליפויות הירוקות.

[[יעקב שחר]], נשיא המועדון, שזו לו האליפות התשיעית בקבוצה אמר: "במהלך הערב נשאלתי אם אני אביא סקופ, אז יש לי, אני נשאר במועדון בעונה הבאה. אני מקווה שבעונה הבאה נזכה באליפות העשירית שלי והאחת עשרה של המועדון".

שחר המשיך והוסיף: "אני מודה לצוות המקצועי והניהולי, יצרנו סטנדרט במועדון, אנו רשאים להיות גאים בדרך שבה אנו עובדים". שחר מנה את שחקני הקבוצה שמשתתפים בגמר גביע אופ"א, יעקובו איגביני, ויוסי בניון בגמר הגביע האנגלי. בנוסף איחל הבעלים הצלחה לעידן טל בבולטון.

לאחר שחר נאם קצרות, מאמן הקבוצה, רוני לוי ואמר: "אני מודה ליענקל'ה ואני מקווה בשנה הבאה לזכות באליפות הרביעית ברציפות והעשירית של יענקל'ה ולהצעיד את הקבוצה לליגת האלופות".

במהלך הערב נצפה מיכאל זנדברג, כאשר הוא מסתודד רבות עם שחר ורוני לוי.

כשניתן השי לשחקנים, הקפטן, אריק בנאדו, עלה ראשון. בנאדו, שפגוע מיחס המועדון בזמן האחרון, חלף במהירות על פני המנהלים ולחץ בקרירות את ידיהם. אחרי בנאדו עלו שאר שחקני הקבוצה והתחבקו בחום עם קברניטי המועדון. כשהוקרא שמו של יניב קטן, אף נציג מהמשפחה לא טרח להגיע ולקבל את השי, אולם הבעלים הכל יכול של הירוקים אמר שהוא יעניק לשחקן את הלוגו בשנה הבאה, עם האליפות הרביעית ברציפות של המועדון. רמז לבאות?

תומר לוי מ"הארץ" מוסיף: למרות המשבר, בנאדו עדיין לא קיבל החלטה האם להמשיך באלופה, ובכל מקרה ההחלטה תתקבל לאחר פגישה שיקיים עם המאמן. ייתכן שגם חוזהו ישודרג, על מנת לאפשר לו לסיים את הקריירה במועדון.

שחר, שהצטלם עם בנאדו, לחץ את ידו, ואמר: "אל תדאגו, יהיה לכם הרבה זמן לצלם אותנו במהלך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully