וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור גולן חוזר לשכונה

יואב ויכסלפיש

10.5.2006 / 19:18

החלוץ, שגדל בבני יהודה, כיכב העונה במדי הכח. הקבוצה תצא למלון לקראת המשחק המכריע בשבת. בטורינה צפוי להשתלב במשחק

בני יהודה שיחקה העונה ברוב המחזורים במערך הכולל חלוץ אחד,משה ביטון. ביטון עשוי לעזוב את השכונה בעונה הבאה, אבל ניצן שירזי יקבל בחזרה את החלוץ מור גולן בן ה- 23, שסייע העונה להכח לחגוג חזרה לליגת העל. גולן עלה לבוגרים של בני יהודה בעונת הירידה של 2000/01 ושיחק בקבוצה ארבע עונות.

בבני יהודה מיהרו לחזור היום לאימונים לקראת המשחק החשוב בשבת נגד הפועל נצרת עילית שעשוי להעניק לכתומים כרטיס היסטורי לגביע אופ"א. השחקנים שהופיעו בגמר הגביע ערכו אימון שחרור קל. הקבוצה תצא לקראת המשחק לבית מלון בנצרת עילית, ומהשכונה ייצאו אוטובוסים עם אוהדים בסבסוד ההנהלה.

הבלם יאיר אזולאי אמר ביום שאחרי: "הם חטפו כדור והחלו התקפה מהאגף. ציפיתי להגבהה של אוגבונה ולכן חזרתי לרחבת החמש. הייתי צריך לעצור את יבוריאן באחד על אחד. עוד 20-30 סנטימטר והוא לא מבקיע, אבל אין מה לעשות. לא ישנתי בלילה מרוב אכזבה. אנחנו חייבים להתרכז במשימה החדשה בשבת ולהגיע לאירופה. אני מאמין שנזכה בתואר הרבה יותר מהר ממה שאנשים חושבים"

הדוברת רונית אשכנזי: "אנחנו מחויבים לקהל שלנו ונגיע לאירופה כי אנחנו ראויים לאירופה. צריך לראות כמה הודעות קיבלתי כדי להבין כמה הקהל אוהב אותנו. מבחינתנו בשבת ייערך גמר גביע שני". גם יו"ר חוג האוהדים אבי בידרמן מביט קדימה: "אנחנו עצובים ובכינו אחרי המשחק, אבל גאים בכך שהבאנו 15 אלף איש לרמת גן. כל השחקנים נתנו מאה אחוז, אבל קרה מה שקרה. אני מאמין שאלף אוהדים ייצאו לנצרת בשבת. אם נגיע לאופ"א אני בטוח שתהיה חגיגה ספונטנית ברחוב אצ"ל".



עוזר המאמן, חזי שירזי: "אנחנו חוזרים למשימה החדשה עם המון כוח וגאווה, בתחושה שהמועדון עובר ימים נפלאים. מבחינתנו הקהל שלנו ניצח. לניצן ולי אין שום מחשבות על טעויות בניהול המשחק".


מאטה בטורינה, שנכנס בגמר בדקה ה- 90, צפוי להשתלב במשחק בשבת אבל לא אמור לפתוח. אם הבלם הקרואטי מריו לוצ'יץ' יוחתם, צפוי ארנסט אטצ'י לעזוב את הקבוצה. הבלמים יניב אלול ויאיר אזולאי חתומים גם לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully