וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנן: "יש לי הצעות מבני סכנין ומהפועל חיפה"

ניר איסקוב

10.5.2006 / 20:03

מאמן מכבי ת"א בישר לשחקניו על התעניינות בו מצד היורדת מליגת העל והקבוצה מהלאומית. משחק הפרידה מברקוביץ' לא יהיה מול בוקה

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, הפתיע היום (רביעי) את שחקניו, כשבישר להם כי קיבל הצעות מבני סכנין ומהפועל חיפה לעונה הבאה.

"הבנתי שמכבי הולכת למנות מאמן אחר במקומי, אבל זה לא ודאי", אמר ההולנדי לשחקנים. "בכל מקרה, מכבי אישרה לי לחפש קבוצה אחרת, כדי שלא אמצא את עצמי בלי קבוצה בעונה הבאה. לא רציתי שתדעו על כך מהתקשורת, וחשוב לי שתדעו שרציתי להישאר".

קאנן הסביר לוואלה! ספורט: "אני מקבל טלפונים ממנהלים ומשחקנים, וחשבתי שלפני שאני מתחיל לשוחח איתם, אני צריך לקבל רשות ממכבי. אם הם היו אומרים לי שאני לא בתכניות שלהם, לא הייתי צריך לקבל אישור, אבל היות שהם עדיין לא נתנו לי תשובה, הייתי צריך לבקש מהם אישור. למרות הכל, אני יודע שאני עדיין אחת האפשרויות של מכבי בעונה הבאה".

ההולנדי נפגש שלשום (שני) עם יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, במהלך אירוע בו נכחו השניים בבית חולים "מאיר" בכפ"ס. גנאים בדק עם קאנן את האפשרות שהוא יגיע ליורדת לליגה הלאומית, ושמע שיש על מה לדבר. קאנן טען כי השניים נועדו גם היום בבית מלון בת"א, אולם גנאים הכחיש.

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, טלפן לקאנן ועניין אותו במשרה, והצדדים קבעו להיפגש בקרוב.

משחק הפרידה של מכבי ת"א מאייל ברקוביץ' לא יהיה זה מול בוקה ג'וניורס בשבוע הבא. ברקוביץ' ימריא בימים הקרובים לחופשה משפחתית בחו"ל, וכלל לא יהיה בארץ בעת המשחק. מכבי תמצא מועד אחר לערוך את משחק הפרידה מהקשר בן ה-34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully