וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום עוקב אחרי זרים בליטא

ניר איסקוב

10.5.2006 / 23:03

מאמן הפועל ת"א בעונה הבאה המריא לליטא, כדי להתרשם מבלם וחלוץ. גרשון: "אי אפשר לא להתרגש מהקריאות 'תישאר, תישאר'"

מאמן הפועל ת"א בעונה הבאה, יצחק שום, המריא היום (רביעי) לפנות בוקר לליטא, כדי לעקוב אחר מועמדים לתפקידי בלם וחלוץ לקבוצה בעונה הקרובה. שום אמור לחזות במשחק הליגה בין המוליכה, פ.ב.ק. קובנה, לבין המדורגת שלישית, פ.ק. סודובה.

לנוכח חוסר הוודאות לגבי המשך דרכו של שמעון גרשון, בוחן שום מועמדים זרים להחליפו, שעשויים להצטרף גם אם הקפטן יישאר. גם מעמדו של איליה יברויאן, שכבש אתמול (שלישי) את שער הניצחון בגמר גביע המדינה מול בני יהודה, אינו ברור, ונראה כי שום אינו מעוניין בהמשך ההתקשרות עמו.

את עינו של שום עשויים לצוד גם שחקנים בתפקידי קשר קדמי וקשר אחורי, כדי להשביח את הסגל הקיים ולהשביחו. יוסי אבוקסיס כבר בן 35, פליקס אבוקה ישוחרר, והפועל תסבול ממחסור עומק בקישור.

כזכור, בשבועות האחרונים עקב שום אחר מועמדים בקרואטיה ובארגנטינה. יש לציין כי רק שני זרים חתומים בהפועל ת"א לעונה הבאה, ג'ון פנטסיל וזיטו אוגבונה.

"לא חושב שאני יכול להשפיע על שמעון"

"אני לא חושב שיש בן אדם שהקריאות 'תישאר, תישאר' לא ירגשו אותו", אמר היום (רביעי) קפטן הפועל ת"א, שמעון גרשון, לוואלה! ספורט, בהתייחסו להפצרות האוהדים בו להמשיך במועדון בו גדל.

גרשון, כהרגלו, התחמק באלגנטיות מהתייחסות לעתידו: "הרגעים שזכינו בגביע הם עדיין טריים, ואני מנסה שלא לערבב בהם את השאלות על העתיד שלי במועדון. אני רוצה ליהנות מהחגיגות ומהרגעים האלו. אני עדיין ב'היי' מאתמול. זה היה ערב מדהים ומרגש". פגישה בין עו"ד סבי גרשון להנהלת הפועל ת"א טרם נקבעה, וההערכה כי כזו תתקיים בתחילת השבוע הבא.

יוסי אבוקסיס אינו מתכוון ללחוץ על הקפטן להישאר: "אני לא חושב שבדברים האלו אפשר להתערב, לכל אחד יש את השיקול שלו. אני לא חושב שאני יכול להשפיע עליו. אני מטפטף לו לפעמים באימונים את הנושא, אבל הוא יודע שכולם רוצים שיישאר ואוהבים אותו".

אבוקסיס בן ה-35 זכה בתואר ראשון במדי הפועל ת"א, ואתמול ניצח על החגיגות האדומות בגני יהושע: "אני לא הולך לשחק עוד 10 שנים כדורגל, והיה חשוב לי לזכות בתואר עם הפועל. אני מאוד נהנה במועדון. אמנם ההישג הכי גדול של הכדורגל הישראלי היה של הפועל באירופה, והייתי שותף לו, אבל רציתי תואר ממשי. היינו בלחץ נוראי. באנו פייבוריטיים לגמר, והיה לנו יותר מה להפסיד. פחדנו לפספס את המשחק, אחרי שכולם דיברו על זה שחייבים לקחת את הגביע. במשחק גמר זה הכל או לא כלום".

על העונה החולפת, אמר הקשר הוותיק: "אני לא יודע אם הרבה קבוצות היו מחזיקות מעמד כמונו. כל פעם היו שמועות אחרות: לבייב לא לבייב, מאמן זה או אחר, שחקנים באמצע העונה הוזכרו כמועמדים לעזוב, דיברו על שחקנים שיבואו, ואנשים לא ידעו מה יהיה איתם. בגלל שיש לנו הנהלה מסודרת ומועדון גדול, סיימנו בצורה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully