וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "את משחק ההוקרה לא אשכח כל חיי"

10.5.2006 / 11:36

הקשר האירי היה נרגש בתום משחק ההוקרה לכבודו באולד טראפורד בין הקבוצה המקומית לסלטיק. קרוב ל-70 אלף צופים הגיעו לחלוק לו כבוד

69,591 צופים באו לחלוק כבוד לרוי קין במשחק הוקרה לכבודו אתמול (שלישי). מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את סלטיק במפגש בין קבוצתו הנוכחית של הקשר האירי לקבוצה בה עשה את מירב הקריירה המקצוענית שלו.

קין שיחק במחצית הראשונה בסלטיק, ולשמחת הקהל הגדול, לבש את החולצה האדומה בחצי השני של המשחק. כריסטיאנו רונאלדו כבש את השער היחיד בדקה ה-55.

"זהו משהו שאזכור כל חיי", הודה קין בן ה-34 לקהל בסיום. אלכס פרגוסון שיבח את הקשר, ואמר שהוא אחד השחקנים הגדולים ששיחקו במנצ'סטר יונייטד, וקין הוסיף ואמר: "יש מועדונים שמסתפקים בלקחת מקום שני או שלישי, שרואים בכך הישג. לא היונייטד. לאוהדים לא מגיע שום דבר פרט לניצחון וזאת המהות של המועדון".

קין טרם פרש, למרות שרמז על כך לא פעם. בשבועיים הקרובים הוא אמור להודיע על עתידו.

גלן רואדר זכאי לאמן

למרות שהוא לא מחזיק בתעודת אימון המתאימה לפרמיירליג, גלן רואדר יוכל לאמן את ניוקאסל בעונה הבאה.

באנגליה העניין עובד מעט אחרת, והסכמה של קבוצות הליגה האחרות, פתחה בפניו של רואדר את האפשרות להיות המאמן הרשמי. "אם נחליט למנות את גלן, זה טוב לדעת שהקבוצות האחרות בליגה שלנו יתמכו בצעד ויגבו אותנו".

ניוקאסל אמורה להודיע על זהות מאמנה בעונה הבאה, ביום שני הקרוב. כנראה זה יהיה רואדר.

המהפכה של סם אלרדייס

סם אלרדייס, מאמן בולטון, מתכוון לערוך ניקוי אורוות קטן בריבוק סטדיום. אלרדייס הצהיר בשבועות האחרונים שהוא מתכוון לרכוש שישה שחקנים חדשים, וביומיים האחרונים הודיע על חמישה שחקנים שיעזבו את המועדון.

מאט ינסן, חאלילו פאדיגה, אוסקר פרז, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה, וברונו נ'גוטי ייאלצו לחפש לעצמם קבוצה חדשה. הידטושי נקאטה, המושאל מפיורנטינה, אמור לחזור לאיטליה, אבל אלרדייס מקווה לרכוש אותו מהקבוצה האיטלקית ולהשאירו בבולטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully