וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקון, סלע ולוי הודחו מטורניר טוניקה

10.5.2006 / 10:32

שלושת הישראלים שהשתתפו בצ'לנג'ר הודחו הלילה. אוקון הפסיד לריינולדס המדורג ראשון, סלע לג'סי לוין (882), לוי למרדי פיש (222)

שלושת הישראלים שנטלו חלק בצ'לנג'ר (סך פרסים 50 אלף דולר) בטוניקה שבארה"ב סיימו הלילה (בין שליש לרביעי) את חלקם בטורניר. הישראלי הבכיר, דודי סלע (163 בעולם, 6 בטורניר), הפסיד במפתיע 6:3 ו-6:4 לאמריקני ג'סי לוין (882).

נועם אוקון (216) הודח גם הוא, לאחר שהפסיד 6:4 ו-6:2 לאמריקני המדורג ראשון בטורניר, בובי ריינולדס (115). הראל לוי (227) הצליח לתת פייט לאמריקני המדורג 2, מרדי פיש (222), אך נכנע בסופו של דבר 7:6 6:4.

היום תשחקנה שתי הישראליות הבכירות. שחר פאר (35) תשחק בסיבוב השני של טורניר פראג (סך פרסים 145 אלף דולר) מול סוזנה אונדרסקובה הצ'כית.

אנה סמאשנובה (49), תתמודד בסיבוב השני של טורניר ברלין (סך פרסים מיליון ו-340 אלף דולר) נגד הצרפתיה וירג'ין רזאנו.

רם לאיגוד הטניס: קיימו את אליפות ישראל על שם אבי

שחקן נבחרת הדייויס של ישראל, אנדי רם, פנה לאיגוד הטניס בבקשה לקיים את אליפות ישראל הקרובה לבוגרים על שם אביו, עמי, שנפטר לפני כשנה. כזכור, עמי רם נפטר בחודש מאי שעבר בזמן אימון של בית"ר ירושלים שם עבד במחלקת הנוער. רם שהה אז בצרפת, שם התקיים טורניר הרולאן גארוס, וברגע שקיבל את הבשורה המרה חזר לארץ להלוויה. עמי רם היה פעיל מאוד בענף הטניס ואף היה חבר הנהלת האיגוד.

רם ביקש שהאליפות, שבשנים האחרונות התקיימה ברעננה, תתקיים בירושלים, מקום מגוריה של משפחת רם. בשיחה מרומא, שם ישחק מחר בטורניר הזוגות בצוותא עם יוני ארליך, אמר רם: "המטרה היתה שנעשה את האליפות הכי מכובדת לזכרו של אבא שלי שהיה מעורב בטניס בכלל ובחלק מרכזי בקריירה שלי בפרט. בהתייעצות עם המשפחה - עם אחותי מיה ואח של אבי, אהוד פדרמן, פניתי לאיגוד כי אני חושב שאבי ראוי לאירוע מכובד לזכרו".



בסוף השבוע: טורניר לזכרו של ליאור וישינסקי ז"ל

בשישי-שבת הקרוב, בתאריכים 12 ו-13 במאי, יתקיים במגרשי מועדון הפועל ת"א בשדרות רוקח טורניר זוגות מיוחד לזכרו של החייל ליאור וישינסקי ז"ל שנהרג בציר פילדלפי לפני שנתיים. וישינסקי, בנם של שחקני התיאטרון המפורסמים שלמה ואסנת וישינסקי, היה חובב טניס גדול וזו השנה השנייה שמתקיים לזכרו הפנינג טניס לכל הגילאים אליו נרשמו כבר למעלה ממאה טניסאים.

כל המשתתפים יקבלו גביעים שנתרמים ע"י משפחת וישינסקי וספונסרים שונים. תיאטראות "הקאמרי", "הבימה" ו"גשר" אף תרמו כרטיסי תיאטרון למשתתפים.

סמ"ר ליאור וישינסקי נהרג לפני שנתיים כשהיה בצוות מנהרות שסיכל אמל"ח בציר פילדלפי. טיל אר.פי.ג'י נורה לעבר הצוות שלהם וליאור נהרג ביחד עם עוד ארבעה מחבריו – סרן אביב חקאני, סמ"ר זאור סמילייב, רס"ר איימן גדיר וסמ"ר אלעד כהן. השנה יתקיים הטורניר בדיוק ביום התאריך הלועזי בו הוא נפל – ה-12 במאי. חיילים ומפקדים רבים מהיחידה שלו בחיל ההנדסה יגיעו על מנת להשתתף בתחרות ולתת פרסים.

אביו שלמה וישינסקי אמר: "ליאור שיחק טניס ואהב מאוד את המשחק. הוא נהג לשחק הרבה עם אחותו דנה והיה לו פורהנד רצחני. זה היה אחד העיסוקים האהובים עליו מגיל צעיר, תחביב שהוא קיבל בירושה ממני - בעיקר את שבירת המחבטים. הוא אהב לשחק עם מבוגרים והיום אותם מבוגרים מגיעים לשחק לזכרו. בשנה שעברה היה הפנינג והשנה הלחץ לקיים שוב את הטורניר הגיע מהמועדון ומהשחקנים, שרצו להמשיך את המסורת, ואני שמח שזה בא מטעמם ולא מטעם המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully