וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם דורשת משחק חוזר מול ווסטהאם

10.5.2006 / 0:02

יו"ר הקבוצה דניאל לוי רומז כי הרעלת הקיבה ממנה סבלו 10 משחקניו ביום ההפסד לווסטהאם לא הייתה מקרית ודורש צדק

טוטנהאם עדיין לא התאוששה מההפסד 2:1 לווסטהאם ביום ראשון האחרון, שחיסל עבורה את החלום להגיע לליגת האלופות. כזכור, אנשי הקבוצה טענו כי עשרה מהשחקנים סבלו מהרעלת קיבה ביום המשחק ונראה כי הם יעשו הכל כדי להציל את המועדון מעונה נוספת ללא ליגת האלופות, שתפגע קשות בתקציב המועדון.

ביום המשחק, ביקשו אנשי טוטנהאם לדחות את המשחק ביום אחד, אבל ההתאחדות האנגלית הסכימה לדחייה של מקסימום שעתיים. במכתב ששלח יו"ר טוטנהאם דניאל לוי ליו"ר ההתאחדות האנגלית נאמר: "היות ולשחקנים שלנו לא ניתן פרק זמן מספק כדי להתאושש מהרעלת הקיבה ולהתמודד על המקום בליגת האלופות, האוהדים שלנו נותרו המומים וחשדנים מאוד. זה הרי ברור שלא ניתנה לנו שום הזדמנות להתמודד מול ארסנל על הזכות להגיע לליגת האלופות. קיבלנו אישור מראשי קבוצות אחרות בפרממירליג, שיתמכו בקיום משחק חוזר בין שתי הקבוצות".

כזכור, 10 משחקני התרנגולים סבלו מהרעלת קיבה ביום המשחק מול ווסטהאם. חמישה מהם: מייקל דוסון, אדגר דוידס, מייקל קריק, רובי קין וטימו טאיניו, פתחו בהרכב.

בכל מקרה, גם אם בהתאחדות האנגלית יקבלו את בקשתה של ווסטהאם, הם יצטרכו לקיים את המשחק מהר מאוד לאור דרישתה של אופ"א לקבל את שמות הנציגות באירופה עד ליום שני הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully