וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן: "סביליה פייבוריטית"

9.5.2006 / 23:49

מאמן מידלסברו סטיב מקלארן טוען שקבוצתו מגיעה כאנדרדוג לגמר גביע אופ"א מול סביליה באיינדהובן. הספרדים חוששים מעוד "נס" אנגלי

מנג'ר מידלסברו סטיב מקלארן מתעקש שקבוצתו מגיעה אנדרדוג למשחק הכי גדול בהיסטוריה של המועדון - גמר גביע אופ"א מול סביליה (רביעי, 21:45). זהו משחקו האחרון של מקלארן במועדון לפני שהוא מקבל את משרת מאמן נבחרת האנגליה.

"אני חושב שסביליה פייבוריטית", אמר מקלארן, "יש להם קבוצה מצוינת, והם מאוד מצליחים גם בליגה הספרדית. הם היו הפייבוריטים במפעל הזה כבר מההתחלה, אבל אנחנו לא פוחדים להגיע כאנדרדוגים, להפך, אנחנו ננסה לנצל את זה".

"יש לנו בקבוצה הרבה שחקנים צעירים, שלהם זו תהיה הופעה ראשונה במשחק גדול, אבל יש לנו גם שילוב מצוין של צעירים עם מנוסים, וזה מה שגרם לנו להצליח כל כך השנה".

מקלארן יודע שהוא ייאלץ לאכזב כמה שחקנים בכירים ולהשאיר אותם על הספסל: "מניסיון שלי, אתה יכול להיות הגיבור גם מלעלות למגרש בתור מחליף. מקרונה הוכיח את זה לא פעם".

ראמוס: "מידלסברו יריבה עיקשת"

מאמן סביליה חואנדה ראמוס טוען שמידלסברו היא יריבה עיקשת, ולטענתו, היא יכולה להמשיך לעשות עוד "נס" אחד קטן, שיביא לה את הגביע. "אנחנו מודעים למה הם מסוגלים", אמר ראמוס, "גם כשהם בפיגור הם ממשיכים להילחם, ואנחנו לא יכולים להיות שאננים.

"זה חלום בשבילנו לשחק בגמר, בשביל סביליה וכל אנדלוסיה. אנחנו יודעים שהמון אנשים מחכים לשמוח בגללנו. אנחנו באים במצב רוח חיובי, ובכושר טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully