וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשינו את הבלתי אפשרי"

ניר איסקוב ויואב ויכסלפיש

9.5.2006 / 21:40

דרור קשטן הנרגש השאיר מתנה גדולה להפועל ת"א אחרי הזכייה בגביע

ברני ארדוב

שריקת הסיום של גמר גביע המדינה שלחה את האדומים לפתוח בחגיגות הגדולות, ואת הכתומים לבכות את הפספוס הגדול. המאמן המנצח דרור קשטן אמר בסיום המשחק לערוץ 1: "אין לי אוויר, גם משמחה וגם מהתרגשות, גם אחרי כל כך הרבה תארים שזכיתי בהם במהלך השנים. אני משאיר קבוצה במקום שני, עם גביע המדינה, ואם אני מעמיד את זה מול התקציבים של מכבי חיפה, הגלאקטיקוס ובית"ר ירושלים, עשינו את הבלתי אפשרי, וזה הישג מדהים.

"היה משחק שקול מאוד לשתי הקבוצות, אבל בגביע, במיוחד בדקות המכריעות, קורים דברים מיוחדים. לא התעלינו, אבל היינו טובים טקטית. אני מאושר. כשאתה עובד ומזיע במשך כל השנה, זה משמח".

מאמן בני יהודה ניצן שירזי, שכל כך רצה תואר ראשון בקריירה, היה על סף דמעות בסיום: "התחושה קשה. אני מברך את דרור קשטן, כי אם לא אנחנו, אין ראוי ממנו. היום למדנו כמה המשחק הוא אכזר, איך ברמות כאלה אסור לעשות טעויות, כי כל טעות גורמת לנו לאבד את החלום, חלום שהתנפץ. בדקות האחרונות זה היה כמו הימור, גול לכאן או לכאן, אבל הפסדנו. עמדנו בלחץ, לא נפלנו מהפועל".

איליה יבוריאן הוא בסך הכל השחקן הזר השני בהיסטוריה שכובש שער ניצחון במשחק גמר גביע, אחרי ג'ובאני רוסו שעשה זאת במדי הפועל ב"ש בשנת 1997. בעיצומן של חגיגות הניצחון אמר הארמני: "הגביע מגיע לנו בזכות הקהל. אני שמח בשבילם שסיימנו עונה עם תואר ושאנחנו באירופה. אני לא יודע אם הגול הזה ישאיר אותי בהפועל, אבל לא חושב על זה כרגע".

הקפטן שמעון גרשון אמר: "אחרי שנה שכמעט ירדנו ליגה, הצלחנו להגיע העונה למקום השני ולזכות בגביע. הגיע הזמן להגיד תודה לכל האנשים במערכת, בראש ובראשונה לדרור קשטן וגם לאלה שהשאירו אותנו בשנה שעברה כמו שייע פייגנבוים".

אליניב ברדה: "זה הגביע הראשון בקריירה שלי, הוא הגיע בזכות הקהל שלנו. אני שמח בשבילם שסיימנו עונה עם תואר ושאנחנו באירופה".

ברוך דגו: "אין יותר מאושר ממני. אומרים שזוכרים תמיד את הסוף. אני שמח שחזרתי לעצמי בסוף העונה".

יו"ר בני יהודה חזי מגן אמר: "האכזבה גדולה, רצינו להביא גביע לשכונה, אבל ספגנו גול בדקה קריטית. דקה קודם יכולנו להבקיע, אנחנו מאחלים הצלחה להפועל, בשבת יש לנו משחק חשוב מאוד ורוצים להבטיח את המקום הרביעי ולהגיע לאירופה. עשינו עונה יפה".

אסי בלדוט: "זה עצוב, היינו קרובים לניצחון, יש לנו בשבת משחק קריטי בנצרת עילית, שאם מנצחים אותו עולים לגביע אופ"א. באנו נחושים והרגשנו בטוחים בעצמנו, וחבל שזה מה שקרה. האוהדים נתנו לנו המון אהבה, עשו מה שהבטיחו, אבל אין מה לעשות".

משה ביטון: "חבל מאוד, הגענו להרבה מצבים שלא ניצלנו, זה כואב, אין מה לעשות, חייבים להמשיך קדימה. הניסיון של הפועל לא היה גורם, אבל קיבלנו גול בדקה הקריטית".

ראובן עובד: "אני לא חושב שהפועל ת"א הייתה יותר טובה, הם הגיעו לשני מצבים והבקיעו שער. בשבת יש לנו משחק מאוד חשוב ואני מקווה שנעשה את זה ונגיע לאירופה. נסכם את העונה רק אחרי המחזור האחרון".

מנהל הקבוצה משה דמאיו: "שיחקנו לא פחות טוב מהפועל ת"א. קיבלנו גול במצב שקשה לחזור ממנו. אנחנו נערכים לשבת, נקווה שנגיע לאירופה. מבין הקבוצות בליגה, מגיע לנו הכי הרבה להיות באופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully